  • 41. Data: 2014-05-15 21:23:20
    Temat: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-15 19:03, Trybun pisze:

    > ale blokować źródło utrzymania autorom Yanosika to już grubo nie w
    > porządku.

    aż się dopytam zanim wybuchnę... jak działają takie reklamy w yanosiku?

  • 42. Data: 2014-05-15 21:46:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 21:23:20 +0200 osobnik zwany PlaMa napisał:

    > aż się dopytam zanim wybuchnę... jak działają takie reklamy w yanosiku?

    wyświetlają się na wąskim pasku na dole strony nic nie zasłaniając

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-05-15 22:15:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-15 21:46, masti pisze:

    > wyświetlają się na wąskim pasku na dole strony nic nie zasłaniając

    :D super ^^

    chodziło mi raczej czy to klikacze czy też nalicza wyświetlenia.
    Jeśli to drugie to jak nalicza? Liczbę pobrań z serwera czy może
    wyświetleń w kliencie usera?

  • 44. Data: 2014-05-15 22:16:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 19:34, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > firmy :) , bo o ile nie korzystasz z nawigacji czyli telefon lezy
    > sobie w schowku i tylko wydaje glosowy komunikat to nie ma problemu.
    > Jednak gdy juz musisz sie na ten ekran gapic to czasem ta reklama
    > potrafi zaslonic wiecej niz powinna, mnie takze troche rozkojarza i
    > czasem myli z wyskakujacym komunikatem dlatego zdecydowalem, ze
    > yanosik dziala w tle a na ekranie pracuje inny program nawigacyjny.
    > Odnosnie samego pomyslu to ciekawy jestem kiedy w koncu zaczna banowac
    > idiotow, ktorzy celowo zglaszaja fikcyjne komunikaty, bo w miescie pod

    Napisałem tylko to co (prawie) wszyscy wiedzą.

    No nie żartuj sobie - reklamy w Yanosiku w niczym nie przeszkadzają
    użytkownikowi.. są wyświetlane na małym paseczku i niczego nie zasłaniają.

    Ja się jeszcze nie spotkałem z fikcyjnymi komunikatami w Yanosiku. Druga
    sprawa jest taka że obecnie wiele nie jeżdżę, a po mieście to naprawdę
    sporadycznie. Jednak ogólnie rzecz biorąc jak do tej pory Yanosik
    kilkanaście pozwolił mi zostawić zasoby portfela w stanie nienaruszonym.

  • 45. Data: 2014-05-15 22:16:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-15 21:23, PlaMa pisze:

    > aż się dopytam zanim wybuchnę... jak działają takie reklamy w yanosiku?

    Tak jak napisał masti - są prawie niewidoczne, i w niczym nie
    przeszkadzają.

  • 46. Data: 2014-05-15 22:21:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 22:15:11 +0200 osobnik zwany PlaMa napisał:

    > :D super ^^
    >
    > chodziło mi raczej czy to klikacze czy też nalicza wyświetlenia. Jeśli
    > to drugie to jak nalicza? Liczbę pobrań z serwera czy może wyświetleń w
    > kliencie usera?

    a to trzeba by spytać jaką umowę ma twórca aplikacji :)

  • 47. Data: 2014-05-15 22:37:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 20:29:07 +0200, PlaMa

    > ja mam pewną wizje ciebie i twojej osoby.

    Ja dla odmiany w ogóle o tobie nie myślę.

    > idę się utopić pod prysznicem...

    Napiszą o tym gdzieś?

    > Poszedłeś jednak? Piekło zamarzło...

    Tak, kłamczuszku, poszedłem. Poszedłem tam gdzie jest jedyne słuszne
    miejsce na spuszczenie twoich projekcji.

    --
    Pozdor Myjk

  • 48. Data: 2014-05-15 22:41:26
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-15 22:16, Trybun pisze:

    > Tak jak napisał masti - są prawie niewidoczne, i w niczym nie
    > przeszkadzają.

    ech... dzięki :)

  • 49. Data: 2014-05-15 22:47:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-15 22:37, Myjk pisze:

    > Ja dla odmiany w ogóle o tobie nie myślę.

    Wcześniejsze posty świadczą o czymś innym :)

    > Napiszą o tym gdzieś?

    NA szybie łazienki w zakładzie zamkniętym, w którym przebywasz ^^

    > Tak, kłamczuszku, poszedłem. Poszedłem tam gdzie jest jedyne słuszne
    > miejsce na spuszczenie twoich projekcji.

    to w końcu kłamię, że poszedłeś czy kłamię, że nie poszedłeś? Bo nie
    wiem którą odpowiedź mam mieć w dupie :)

  • 50. Data: 2014-05-15 22:57:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 May 2014 22:47:52 +0200, PlaMa

    > Bo nie wiem którą odpowiedź mam mieć w dupie :)

    Wybierz sobie tę, która bardziej sprawi ci przyjemność. :)

    --
    Pozdor Myjk