  • Data: 2014-01-12 10:35:35
    Temat: Re: Rys. techniczny
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > CEF nie mam sił tego tłumaczyć. Masz ty jakiś problem z interpretacją
    > pewnych spraw? Odnieś się do argumentów, a nie do cytatu. Dlaczego
    > nie przeczytałeś artykułu?

    Przeczytałem i znajduję tam jedynie potwierdzenie tego,
    co cały czas ja usiłuje Tobie przekazać.
    Najogólniej, że samo słuchanie i patrzenie nie wystarczy,
    że trzeba wywołać interakcję.

    Znajdź tam rzeczy, które są niezgodne z
    > moimi przekonaniami. Zwłaszcza fragmenty, gdy mowa jest o tym, że
    > uczelnia musi nadążać za potrzebą przemysłu i pracodawców. O tym jak
    > trzeba przekonać studenta do nauki, kreatywnego myślenia itd. itp.
    > Komu tu się nie chce czytać...

    No właśnie, tylko Twoje przekonania są inne
    i nawet tego nie umiesz wyartykułować.
    Ty przyjmujesz wyższość interakcji jakiejkolwiek nad manualną.

    > CEF zapraszam na zajęcia :) Zobaczysz, ocenisz. Jak na razie
    > odniosłeś się kolejny raz do kilku cytatów z mojej wypowiedzi,
    > skomentowałeś je (jak to sam określiłeś) "wycieczką osobistą" i tyle.
    > Taki erudyta, a takie metody... No, no. Widzę wspólne cechy z Ł.K.

    Wszyscy są zadowoleni. Ale przyznaj, że jeśli dwa dni
    zajmuje Ci dochodzenie do sedna
    (a po drodze zostajesz oskarżony, że jesteś za odcięciem od nowoczesnosci)
    to coś jest nie tak z argumentacją u Ciebie.
    Ja nie mam żadnych pedagogicznych doświadczeń, a idzie mi podobnie.

    > Co do cytatu to jednak chyba muszę jaśniej: "Co usłyszę, zapomnę. Co
    > zobaczę, zapamiętam. Co sam zrobię, zrozumiem"...
    >
    > Powiedz mi, gdzie ten cytat jest sprzeczny z tym, że metoda kreślenia
    > CAD jest gorsza od ręcznej.. Ja tu nie widzę związku, ale ty
    > oczywiście potrafisz się odnieść nawet do Konfucjusza... Od dziś
    > zwrot "zrobić sam" rozumiem zrobić manualnie, ręcznie, a nie
    > samodzielnie.. coś nowego.

    Ty przyjmujesz wyższość interakcji jakiejkolwiek nad manualną.

    Nawet w swojej wcześniejszej wypowiedzi
> [...]
    > ok, ty wiesz lepiej co autor miał na myśli. Zmodyfikujemy teraz cytat
    > na potrzeby CEFa:
    >
    > "Co usłyszę na zajęciach, zapomnę. Co zobaczę na zajęciach na
    > kredowej tablicy , zapamiętam. Co przerysuje sto razy na kartce sam,
    > zrozumiem"...
    >
    > A to moja wersja: "Co usłyszę na zajęciach, zapomnę. Co zobaczę na
    > zajęciach na kredowej interaktywnej , zapamiętam. Co przerysuje w AC
    > sam, zrozumiem"...

    Ty przyjmujesz wyższość interakcji jakiejkolwiek nad manualną.

    > Wydaje mi się, że chyba żadne z tych powyższych nie stanowi tego co

    Konfucjusz pisał o interakcji jakiejkolwiek.

    > Odniosę Cię jeszcze raz do mojej wcześniejszej wypowiedzi i może
    > skomentuj resztę moich wypocin i podaj kontrargumenty. I jeszcze
    > zapraszam do szerszej lektury z przesłanego linku i spróbuj odnieść
    > się do tego.

    Skomentuję tak samo jak poprzednio:
    Ty przyjmujesz wyższość interakcji jakiejkolwiek nad manualną,
    ale nie umiesz tego udowodnić. Dodatkowo usiłujesz zdyskredytować
    interakcję manualną, że trzeba przerysować coś na kartce sto razy,
    żeby osiągnąć efekt jednokrotnego narysowania w CAD.
    Gdy w rzeczywistości jest inaczej (oszczedzę Ci cytatu).
    Bo akurat manualne przerysowanie JEDEN RAZ daje więcej efektów
    niż jednokrotne czy nawet pewnie kilkukrotne narysowanie w CAD.
    Używanie nowoczesnych środków
    ma swoje zalety, ale wyraźnie je przeceniasz. Co mi z tego, że student
    macha godzinę w CADzie myszką, skoro merytorycznie wynosi
    z tych zajęć mniej niż ten, który kilka minut pracował ołówkiem?