  • Data: 2022-07-21 17:42:05
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-21 o 16:46, heby pisze:

    > Nie masz pojęcia co piszesz.
    Szkoda słów.

    Kompilatory praktycznie nigdy nie produkują
    > kodu samomodyfikującego, od dziesiątek lat. Nie ma znaczenia, czy na AVR
    > czy RISCV. To jest bezużyteczna technika.

    > Nikt tego nie robi, poza trampolinami. Od dziesiątek lat nie piszemy
    > kodu samomodyfikującego bo to jest najzwyczajniej niepotrzebne i
    > utrudnia działanie potoków w CPU mocno je spowalniając.
    A wiesz że pierwsze pc-ty nie miały potoków? nawet 486 i pentiumy nie miały,
    więc o czym piszesz, mało wiesz a sadzisz się jak kura na grzędzie. To
    że później ich ni ma to już napisałem, więc sobie daruj, ale informatyka
    czy programowanie nie zaczeło sie jak Ty zacząłeś pisać.

    --
    Janusz