  • Data: 2022-07-21 21:18:48
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-21 o 17:49, heby pisze:

    > Czyli potwierdzasz, że nie pojmujesz w czym rzecz.
    Oczywiście że wiem. To ty się puszysz jak kogut w kurniku.

    > https://www.modernescpp.com/index.php/dynamic-and-st
    atic-polymorphism

    > Dynamiczny polimorfizm bazuje na wołaniu metod wirtualnych.
    czyli calami wywołuje funkcje z rom, tylko wpierw musi wybadać typ
    zmiennej żeby wybadać gdzie skoczyć.

    > Statyczny bazuje na zamrożeniu tych wywołań na etapie kompilacji, przez
    > co metody wirtualne przestają być potrzebne.
    Czyli te same cale co wyżej tylko na stałe przypisane do wywołania bo
    kompilator wie jaki jest typ zmiennej i nic nie musi badać.

    > Tak z grubsza.
    I tak z grubsza jest guano bo pakowane są wszystkie funkcje w zalezności
    od typu, czyli to samo co robi dotychczasowy amator pisząc osobne
    funkcje na kazdy typ zmiennej np: na wysyłanie znaku czy liczby. Jedyna
    zaleta że w wywołaniu ładnie wygląda po to jedna funkcja np: lcd.print()
    Jak widać postęp niewielki a kruszysz kopie jakby nie wiadomo co to było.

    --
    Janusz