  • Data: 2022-07-14 10:25:25
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 13 lipca 2022 o 18:49:48 UTC+2 MiSter napisał(a):

    > A to super, bo dobrzy fachowcy potrzebni :)
    >
    > Pomijam sprawy dostępności STM bo to inny temat, ale
    > obecnie wielu dobrych fachowców tzw. seniorów których znam, ucieka jak
    > najdalej od embedded :) Z przyczyn oczywistych.
    > W sumie można powiedzieć, że poniekąd też uciekłem.

    A czemu "seniorzy" uciekają?
    "Oczywiste przyczyny" są inne dla każdego ;>

    A przychodzą "młodzi zdolni"?
    Pytam, bo sam kiedyś byłem - a ja jeszcze wiedziałem, co to spectrum.
    Zaś z rocznika niżej, czyli 1980, nawet na elektronice PW trafiali się już tacy, co
    to nie widzeli innego "komputera" niż PC i to tylko z win95...
    A teraz to już pewnie przychodzą tacy z zerem na początku PESELu...