  • 241. Data: 2016-12-20 17:17:00
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 16:36, Wiesiaczek wrote:
    > P.S. Usenet zdecydowanie potępia kutasów, którzy komentują sygnaturki.
    > Netykieta - mówi Ci to coś?

    Ciekawe czy netykieta mówi coś o używaniu słowa kutas.

    Hmmm.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    "zakaz pisania wulgaryzmów."

    Czy miałes może na mysli finezyjne zakończenie sznura [1]?

    Bo przecież nie jestes następnym kutasem który innych uczy kultury
    nazywając ich kutasami, prawda?

    [1] Ale moment, jak to sznurki komentują sygnaturki?

  • 242. Data: 2016-12-20 17:22:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    Tak. Oni musieli pić. Nie mieli wyjścia. Należy się nad nimi litować.
    > Biedne pijaczki. A te co jeszcze muszą jechać po dziecko do szkoły, to
    > dopiero biedne bo przerwa w piciu i analizie problemów współczesnej
    > nauki. Bardzo mi ich prawie szkoda. Nic o nich nie wiem, ale
    > przypuszczam że niewiele w nich jest poza stężeniem.
    > ---
    > Bo nad innymi litujesz się ?

    Tak. Podsumowując: jesli ktoś traci zdrowie z powodu słabej woli bądź
    debilizmu nie lituję się, nad alkoholikami w szczególności nie. Nad
    wieloma osobami które miały problemy od nich niezależnie lituję się
    *czynnie*.
    ---
    Słaba wola jest czynnikiem od człowieka niezależnym a tym bardziej debilizm.

  • 243. Data: 2016-12-20 17:25:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > No. Jakieś znam. Kilku lekarzy w okolicy też. Zgłoś się do nich,
    > niestety badania naukowe to nie jest rzecz darmowa, większość wymaga
    > dostepów do systemów bazodanowych.
    > ---
    > Sam się zgłoś

    Złoś się po badania a nie w celu diagnozy. Nerwowy jesteś.
    ---
    A skąd Ty wiesz czy jestem nerwowy ? Chciałeś mnie zdenerwować ?

    Nie żartuje. Dostanie się do porzadnych danych naukowych nie jest ani
    tanie ani łatwe dla osoby z ulicy. Najprosciej poprosić lekarza z
    kliniki który ma dostęp do badań naukowych z jednej z dostepnych baz
    danych publikacji medycznych.
    ---
    Jak chcesz wykorzystywać tajne badania w publicznej sprawie ?

  • 244. Data: 2016-12-20 17:25:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >Na tej zasadzie, organa ścigania powinny wyrywkowo wchodzić do
    >przypadkowych mieszkań, by skontrolować, czy np. nie zachodzi przemoc
    >w rodzinie albo czy tatuś nie myje córeczki gołą ręką.

    Cos w tym jest, ale to kiedy maja kontrolowac ?
    Wcale nie, czy dopiero po wypadku ?

    Bo jak ktos zyzgakiem jedzie ... to trzeba regulamin oceny zygzaka, bo
    inaczej znow beda kontrolowac kiedy im sie zechce.

    Albo beda przechodzic pod drzwiami i uslysza placz dziecka ...

    J.

  • 245. Data: 2016-12-20 17:31:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Na jakiś działający. Na ten przykład na Thunderbirda.
    > ---
    > A to nie.

    Trudno. Nie każdy dałby radę.
    ---
    Mówię, że na ten nie zmienię a nie że "dam albo nie dam rady".

    > Akurat to wiem doskonale.
    > ---
    > Niby skąd ?

    Ludzie maja rózne wykształcenie i zawody. Mają również rózne hobby. Jak
    to poskładasz do kupy to jakiś 1 procent ludzi w tym kraju potrafi
    rozpakować archiwum z Thunderbird Portable. Ja potrafie. To proste.
    użyłem w ten sposob wspanialego osobistego doświadczenia. Tak zalecanego
    przez pijaczków.
    ---
    Ale pierdoły. Myślisz, że jak Ty masz komputer i na nim instalujesz co
    popadnie to wszyscy tak mogą i tak będą robili ?

    > Ty jesteś reprezentatywna

    Ni jestem. Na tym polega chyba moja argumentacja. Ja zamiast uważać się
    za grupę reprezentatywną pozwalam okreslać ją naukowcom którzy badają to
    lepszymi niż moje metodami.
    ---
    Gdzie są ci naukowcy co badają ile można wypić ?

    Ani pijaczki ani abstynenci nie są
    reprezentatywni.
    ---
    To mówię, że jak nie masz badań naukowych i nie wierzysz pijaczkom musisz
    zaufać eksperymentowi. Inaczej z d..y wymyślasz.

    Natomiast pijaczki będą oczywiście zawsze pełne przekonania o swojej
    reprezentacyjności. W końcu wieczorkiem jak nie szwagier pod sklepem to
    kumple. Czasem w takich ramach można całe życie stracić.
    ---
    Czy ja bronię jakiemuś pijaczkowi napisać, że coś nabronił po pijanemu ? A
    jednak nie napisał.

  • 246. Data: 2016-12-20 17:36:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

> [...]

    Jedziesz i masz być trzeźwy, IMO to wystarczający powód. Póki co nie
    wymyślono zdalnego sposobu na znajdowanie pijanych.
    To by oznaczało domniemanie winy a obowiązuje domniemanie niewinności.
    Musisz znaleźć jakiś ważniejszy powód niż podejrzewanie, że wszyscy są
    pijani.

  • 247. Data: 2016-12-20 17:40:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Jest jeszcze sporo innych uchybień obywatelskich, które należy
    > kontrolować, ale chyba wystarczy już tych głupot?
    Nie porównuj rzeczy nieporównywalnych. A poza tym, "organa ścigania"
    faktycznie wchodzą do wielu mieszkań bez aprobaty lokatorów by sprawdzić
    to czy owo - np. czy bachor nie jest bity albo tata wtyka grabę nie tam
    gdzie powinien.
    ---
    Bredzisz. Nie ma takiej praktyki. Byłaby tak samo bezprawna jak te kontrole
    a nawet bardziej ze względu na mir domowy.

  • 248. Data: 2016-12-20 17:48:56
    Temat: Re: Rutynowa ... sygnaturka.
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 20.12.2016 o 16:55, Abece pisze:
    > Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A ta sygnaturka to jest protezą czego u ciebie ?

    A chuj Cię to kutasie obchodzi. Nie chcesz - nie czytaj.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

  • 249. Data: 2016-12-20 17:54:58
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > nazywając ich kutasami, prawda?
    >
    > [1] Ale moment, jak to sznurki komentują sygnaturki?

    Widzisz - Mickiewicz by powiedział: "Gwałt niech się gwałtem odciska",
    ale specjalnie dla Ciebie powiem, że z Rosjaninem rozmawiam po rosyjsku,
    z Francuzem po francusku a ze zwykłym burakiem w jego burackim stylu i
    języku.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

  • 250. Data: 2016-12-20 17:59:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Bo jak ktos zyzgakiem jedzie ... to trzeba regulamin oceny zygzaka, bo
    inaczej znow beda kontrolowac kiedy im sie zechce.
    Zwolnić jak nie umieją rozpoznać.