  • Data: 2016-12-20 10:06:31
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o3an4n$pk7$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 19-12-2016 o 21:00, J.F. pisze:
    >No właśnie dlatego żeby być na pewno trzeźwym i nie przekraczać
    >limitu.

    A widzisz - i nagle z NIC zeszlismy na "limitu" :-)

    A tak naprawde to boisz sie byc mniej sprawny za kierownica, czy boisz
    sie kar wyniklych z przekroczenia limitu ?

    Bo to nas prowadzi do dyskusji jaki ten limit to jaki powinien byc, o
    ktora wlasnie nam chodzi.

    >Dla niealkoholika to nie problem, najmniejszy.

    Jade sobie na wycieczke w gory, po 4h w upale to mam ochote sie piwa
    napic.
    O ja biedny alkoholik.

    Po paruset km trasy w upale tez mam sie ochote piwa napic ... mimo, ze
    w aucie klima i chlodno.

    J.