  • Data: 2016-12-20 12:58:09
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o39ftg$90h$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 19.12.2016 o 20:43, J.F. pisze:

    >Nie kombinuj - było o pijanych kierowcach - rowerant jest według
    >prawa pijanym kierowcą.

    Kierujacym.
    Kierowca to osoba uprawniona do kierowania pojazdem silnikowym lub
    motorowerem.

    No ale jesli rowerzysta PJ posiada, to jest kierowca :-)

    Zaraz ... nie bylo jakos tak, ze pelnoletnia osoba moze jezdzic
    motorowerem bez zadnych PJ ?

    >Połowa pijanych kierowców pijanymi kierowcami nie jest. Co dobrze
    >pokazuje, że nie chodzi tu o bezpieczeństwo.

    Ja tam jednak pozwole sobie twierdzic, ze wiekszosc przypalanych u nas
    "pijanych" kierowcow samochodow bylaby pijana i za Odra.

    >To akurat nie prawda.

    Ale tak ze statystyki wychodzi :-)

    >Konkretnie połowa ze złapanych. Ciekawe nie;).

    Normalne. Kwalifikacja sie zmienila :-)

    >No to teraz czas dobicie do Europy zachodniej to okaże się że i
    >kierowcy przestną pić.

    No wlasnie nie - patrz wyzej.

    > A konkrertnie dwukrotnie mniej ich będzie. A wypadków spowodowanych
    > przez pijanych kierowców... zapewne niewiele mniej.

    Bo wypadkow spowodowanych przez pijanych rowerzystow to jakis drobiazg
    byl.

    Co niestestety powinno spowodowac walke z pijanymi kierowcami, bo im
    nagle wypadkowosc skoczy :-)

    >Od zawsze było to inaczej nazywane - zdaje się pod wpływem i
    >nietrzeźwych.

    W kodeksach.
    Bo w raportach z wypadkow zawsze "nietrzezwych", az sie w 2015
    zmienilo ...

    >Tymi co ujawniono w raporcie z 2015 roku - z niego miałeś liczby to
    >pewnie czytałeś. Tej informacji tam nie ma.

    Dysponuja widac podsumaniem ile spraw danego rodzaju wszczeli ...
    dziwne, ze nie dysponuja podsumowaniem ilu kierowcom do zarzutu
    spowodowania wypadku dodali zarzut "w stanie nietrzezwosci".
    A moze i nie takie dziwne, bo wtedy to sie chyba rozmywa w paragrafach

    J.