  • Data: 2016-12-20 14:25:39
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2016 o 11:39, Abece pisze:

    > Boję się, że uzależniony debil rozjedzie kogoś.

    A jeśli rozjedzie kogoś jakiś nieuzależniony, który akurat raz w roku
    sobie wypił?

    > Nie jest potrzebna jakakolwiek dyskusja. Zasada jest prosta :
    > Piłeś - nie kieruj, kierujesz - nie pij !

    Piłeś - nie jedź, nie piłeś - wypij!

    > Ty kompletnie nie rozumiesz co czytasz, albo nie rozumiesz
    > co piszesz. Jakieś zmiany w mózgu ?

    Jeśli ktoś chce się napić piwa, to musi mieć zmiany w mózgu?
    Badałeś może już swój?

    > Alkohol możesz pić do woli. Prawo nie ustanawia limitu wypitego
    > alkoholu.

    To byłoby jeszcze lepiej, żeby to prawo odpier... się ode mnie i nie
    wtrącało się do mojego menu.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: