  • Data: 2016-12-18 19:35:28
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Postrzeganie zachowania nawalonego człowieka przez nawalonego
    > człowieka (tego samego) nie ma nic wspólnego z wyciąganiem
    > jakichkolwiek wniosków.

    Trzeba samemu praktykować i dopiero zabierać w tej kwestii głos.

    > Podobnie jak zdrowi psychicznie mają więcej do powiedzenia w kwestii
    > urojeń schizofreników niż sami schizofrenicy. Przywyczaj się do myśli
    > że norma nie jest po stronie patlogii, nawet jesli ona jest powszechna.

    Co tu jest patologią? Chyba tylko to że jakiś nawiedzony dureń z fobiami
    znajduje posłuch u co poniektórych, i którzy na dodatek są nawet gotowi
    wybierać go na swojego przewodnika życiowego .

    > Na których to pijaczki ze sklepu głosowaly najczęsciej.

    Tylko dureń bez względu na to pijak czy abstynent idzie na te ich
    głosowania. Co to za "wybory" bez prawa głosu na "NIE".

    > Słusznie. Po h. zakładać że istnieją madrzejśli ludzie niż JA. Władza
    > w ręce nawalonego ludu! Precz z matematyką! Naukowcy do gazu!

    Głupoty prawisz kolego, mądrych nigdy nie zaszkodzi słuchać.. warunek -
    muszą być naprawdę mądrzy.

    > Stanowcze NIE dla przygłupów pijących i siadających za kółkiem.

    Dla przygłupów tak, zwłaszcza dla tych nie mających umiaru, dla tych co
    to małpiego rozumu dostają nie mając kagańca na na twarzy,.