  • 261. Data: 2016-12-20 21:04:17
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 18:34, Wiesiaczek wrote:
    > Coś Ci się popierdoliło czy ja nie rozumiem tekstu?

    Cos mi się pop... znaczy zamieszało. Przepraszam, źle dobieram zlożonośc
    zdań, to tak z przyzwyczajenia.

    > Co Ty bredzisz?
    > Jaki PRL?
    > W PRL-u alkohol był sprzedawany (przez dłuższy czas) dopiero po 13-ej.

    Od 8.00 budowlańcy leżeli nawaleni na większości budów. Wiem, bo miałem
    okazję obserwować codziennie. Jak który dotrwał do popołudnia to czasem
    gdzieś cegłe przenosił. Ale masz rację, jak alkochol po 13-tej to nie ma
    fizycznej mozliwości nawalić się wcześniej, bo jak?

    > Do tego był relatywnie znacznie droższy niż obecnie.

    Nigdy jej nie brakowało, ludzie robili sami w domach. W Rosji też nie
    zabraknie, prędzej ziemniaków i kaszy nie bedzie, jak wódki. Władza wie
    co robi i wie jak manipulować swołoczą.

    > Masz wątpliwości
    > kto i kiedy rozpija społeczeństwo?

    Żadnych.
    a) społeczeństwo mamy bogate w tradycje rozpijania. Dziedzice
    pańszczyźnianych chłopów, biskupi księży, szlachta zaś pospolite ruszenie.
    b) potem to przeszło w przemysł utrzymywania narodu w ryzach. W Rosji do
    dzisiaj, u nas bardziej jako tradycja.

    > Ale czego tu wymagać od "teoretyka" picia alkoholu? :)

    Niczego nikt ode mnie nie wymaga.

    > Słowo to ja akurat znam, tylko objaśnij proszę, co to jest "konfuzja
    > czytników"?

    Biedne czytniki postów na grupie nie potrafią sobie poradzić z kupkami
    które co chwile zostawia re.

    > Te "pijaczki" jak nazywasz mnie i innych doskonale sobie radzą w życiu,

    Nie radzisz sobie. Pijesz.

    > i z dystansem podchodzą do takich osobników, których jedynym celem w
    > życiu jest dopierdolenie innym.

    Nikomu nie dopierdalam poza krótką lista. Pijani kierowcy na niej są.
    Pedofile też.

    > "Pijaczki" mają, zapewniam Cię, znacznie ciekawsze życie od Twojej

    Nie mają. Mają. Zalezy od ich wymagań od życia. Jeden z okoliczych
    lumpów ma przyspawany uśmiech do twarzy. Mozliwe że życie jest ciekawe
    skoro codziennie wydłubie sobie jakiś skarb z kontenera.

    > egzystencji ograniczonej zakazami i nakazami, bez których byłbyś zerem.

    Nie jestem ograniczony zakazami. Mam *wolę* a nie uzależnienie.

    > Trzymając się kontekstu, podpowiem Ci tylko, że zamiast zrzędzić tu na
    > forum, wolę pić różne trunki z ciekawymi ludźmi na całym świecie.

    To fascynujące. Ja natomiast lubie sobie pozwiedzać świat. Kolega
    natomiast lubi się nażreć wszędzie gdzie jedzie. Każdy będzie miał
    jakieś wspomnienia.

    > No cóż, trzymaj się swojej misji na grupach, ale uwierz, że na grupach
    > życie się nie kończy, przynajmniej dla "pijaczków" :D

    Nie wątpie. Szpital też życie.

  • 262. Data: 2016-12-20 21:06:08
    Temat: Re: Rutynowa ... Co zawdzięcza ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 18:01, Wiesiaczek wrote:
    > Skąd miękki chujku wywnioskowałeś, że jestem nałogowcem?

    Wydaje się że mozna to odnaleźć w tym zdaniu:

    "Ja mam staż dłuższy i również długie okresy jazdy pod wpływem,
    codziennie przez wiele miesięcy. "

  • 263. Data: 2016-12-20 21:48:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2016 o 12:58, J.F. pisze:

    > Kierujacym.
    > Kierowca to osoba uprawniona do kierowania pojazdem silnikowym lub
    > motorowerem.

    Czepianie się słówek jest powszechnie odbierane jako próba ukrycia
    słabości własnych argumentów. Niech będzie "pijanych kierowców" -
    wszyscy wiedzą o co chodzi.

    > Ja tam jednak pozwole sobie twierdzic, ze wiekszosc przypalanych u nas
    > "pijanych" kierowcow samochodow bylaby pijana i za Odra.

    Masz rację - większość - konkretnie 52 procent - z tym że nie samochodów
    a ogólnie - nie odwracaj kota ogonem - skoro powołujesz się na ustawy,
    to całe - rowerzyści też się liczą - podobnie jak co poniżej 0,5.

    > Ale tak ze statystyki wychodzi :-)

    Ze statystyki nic nie wychodzi, bo nie wiemy jaki procent wypadków
    powodują pijani kierowcy (bez cudzysłowiu), ani jaki procent kierowców
    jest pijanych.

    > Bo wypadkow spowodowanych przez pijanych rowerzystow to jakis drobiazg byl.

    Raz że drobiazg, dwa, że sami się zabijali. Nie zmienia to tego, że nie
    przestali pić, tylko się definicja odrobinę zmieniła i już się w
    systemie zdematerializowali.

    > W kodeksach.
    > Bo w raportach z wypadkow zawsze "nietrzezwych", az sie w 2015 zmienilo ...

    Zawsze chyba podawali tabelki z numerami artykułów i dalej tak robią.

    > Dysponuja widac podsumaniem ile spraw danego rodzaju wszczeli ...
    > dziwne, ze nie dysponuja podsumowaniem ilu kierowcom do zarzutu
    > spowodowania wypadku dodali zarzut "w stanie nietrzezwosci".
    > A moze i nie takie dziwne, bo wtedy to sie chyba rozmywa w paragrafach ...

    Może i się rozmywa - ale skoro pyszczą o tym jacy to niebezpieczni to
    dziwne by było gdyby nie wiedzieli. Więc - wiedzą, tylko ewidentnie z
    tych danych wynika, że ściganie 0,2-0,5 jest bez sensu, więc tego nie
    publikują.

    Shrek

  • 264. Data: 2016-12-20 21:55:46
    Temat: Re: Rutynowa ...
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    wiadomości news:XnsA6E4BEEF0D08Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > I mowisz, ze ustawienie limitu na o,2 zamiast na 0,5 pomaga w tym w
    > jakikolwiek sposób?
    >
    > W jaki?
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    W taki, że przyhamowuje uzależnionych.
    Uzależniony napiłby się więcej, ale stopuje, bo boi się limitu 0,2
    a faktycznie nachlał się i już ma 1,2; przy limicie 0,5
    nachlałby się do 1,5.

  • 265. Data: 2016-12-20 22:34:49
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kaczin"

    > No widzisz - a ja gorzkiego paskudztwa nie lubię, więc nawet za opłatą
    > wolę np. cydra. ;-)
    > Ale nie muszę go pić, gdy nie mam transportu.

    Ty chyba jesteś ten wynalazca maszyny do golenia.
    Wszyscy mają robić i lubić to co ty, bo tylko to jest słuszne.

    P.S. Jak można lubić te śmierdzące jabole?
    ---
    Biedronkowy poczwórny nie śmierdzi :-)

  • 266. Data: 2016-12-20 22:44:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 12:02, Abece pisze:
    /.../
    > jakoś nie możesz zrozumieć, że inaczej piją na Zachodzie,
    > a inaczej w postkomunie, dlatego muszą być różnice w prawie.

    Promil jest promil

  • 267. Data: 2016-12-20 23:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > W taki, że przyhamowuje uzależnionych.
    > Uzależniony napiłby się więcej, ale stopuje, bo boi się limitu 0,2
    > a faktycznie nachlał się i już ma 1,2; przy limicie 0,5
    > nachlałby się do 1,5.

    Ewidentnie nie rozumiesz słowa uzaleznienie...
    Uzalezniony myslacy o czyms takim jak promile we krwi - hahahaha.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 268. Data: 2016-12-20 23:09:37
    Temat: Re: Rutynowa ... Korekta.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    wiadomości news:XnsA6E4E2AE176A9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Ewidentnie nie rozumiesz słowa uzaleznienie...
    > Uzalezniony myslacy o czyms takim jak promile we krwi - hahahaha.
    >
    > Pozdrawia... Budzik
    >
    > "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo Budzik
    > milczysz." Nina Liedtke

    Faktycznie, napisałem zbyt trudno do zrozumienia.
    Korekta :
    Uzależniony napiłby się więcej, ale stopuje, bo boi się limitu jedno piwo,
    a faktycznie nachlał się i już ma wypitych pięć piw; przy limicie dwa piwa
    nachlałby się do dziesieciu piw.

  • 269. Data: 2016-12-21 06:19:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Wydaje się że mozna to odnaleźć w tym zdaniu:
    >
    > "Ja mam staż dłuższy i również długie okresy jazdy pod wpływem,
    > codziennie przez wiele miesięcy. "

    Masz rację, wydaje Ci się.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 270. Data: 2016-12-21 06:22:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2016 o 22:44, Smok Eustachy pisze:

    > Promil jest promil

    Daj spokój. Facet miał poważne problemy z alkoholem jak nie osobiście to
    pewnie w rodzinie. Nie umie o tym obiektywnie myśleć.

    W jednym ma rację - alko to dość twardy narkotyk, z tym że kulturowo (i
    budżetowo) zalegalizowany. Jeśli już to zamiast ścigania "pijanych
    kierowców" to należałoby wprowadzać prohibicję, ale już ustalono, ze to
    słaby pomysł.

    Shrek