  • 41. Data: 2007-03-20 20:41:06
    Temat: Re: Ruskie wychodzą?
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 20.03.2007 Maciej Jan Broniarz <g...@g...net> napisał/a:

    > Owszem, cdp. Przyznam, ze nie rozumiem z czego wynikaja roznice
    > cenowe. Chyba tylko z polityki firmy.

    Ja znam sytuacje gdzie różnica w cenie tej samej usługi dla klientów CDP,
    przypiętych do tego samego węzła wynosiła 100% ;)

    --
    Asterisk + SS7, IPTV - kompletne sprawdzone rozwiązania

  • 42. Data: 2007-03-20 21:30:03
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    20-03-07, Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisał(a):

    > Ja znam sytuacje gdzie różnica w cenie tej samej usługi dla klientów CDP,
    > przypiętych do tego samego węzła wynosiła 100% ;)

    Bo towar jest wart tyle ile klient jest w stanie za niego zaplacic.
    Zwlaszcza ze w niektorych miejscach jest nadmiar pasma w stosunku do
    zapotrzebowania realnego ze strony klientow.
    Smieszna jest tylko reakcja gdy oferent a jest zly ze oferent b dal lepsza cene.
    Wtedy oferent a zamiast dac lepsza oferte chce przekonac zeby klient b
    sie nie wyrywal przed szereg ;)
    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 43. Data: 2007-03-20 22:12:06
    Od: "Niko Bałazy" <n...@l...pl>

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisał(a):

    > Ja znam sytuacje gdzie różnica w cenie tej samej usługi dla klientów CDP,
    >
    > przypiętych do tego samego węzła wynosiła 100% ;)

    Tylko jak realizujecie podpięcie do ATMANA? Poprzez dzierżawioną ostatnią
    mile?

  • 44. Data: 2007-04-10 22:08:24
    Od: alpha <f...@o...no_spam.pl>

    http://itbiznes.pl/art25586.html