  • 31. Data: 2007-03-20 05:57:24
    Temat: Re: Ruskie wychodzą?
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Ale może ATMAN będzie zainteresowany GTSem?

    Mysle, ze ATM-u nie byloby stac na zakup GTS-u

  • 32. Data: 2007-03-20 08:52:49
    Od: "Niko Bałazy" <n...@l...pl>

    "ttt" <t...@n...pl> napisał(a):

    > Mysle, ze ATM-u nie byloby stac na zakup GTS-u

    Atman ma teraz spore fundusze z emisji akcji plus do tego kredyty...

    Podobno przejęcie przez ATM Crowleya nie dojdzie do skutku - nie dogadali
    się, więc ATM szuka operatorów do przejęcie za granicą, chyba już kogoś
    znaleźli nawet.

  • 33. Data: 2007-03-20 09:11:33
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    20-03-07, Niko Bałazy <n...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Podobno przejęcie przez ATM Crowleya nie dojdzie do skutku - nie dogadali
    > się, więc ATM szuka operatorów do przejęcie za granicą, chyba już kogoś

    Mariaz atm i cdp wyglada ciekawie. Prosba do obu o oferte na to samo
    (ac-x , tranzyt.tp, radiolinia). Warunki diametralnie rozne, rozstrzal
    cenowy na okolo 1500 zl netto.

    gausus
    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 34. Data: 2007-03-20 11:11:16
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Maciej Jan Broniarz napisał(a):

    > Mariaz atm i cdp wyglada ciekawie. Prosba do obu o oferte na to samo
    > (ac-x , tranzyt.tp, radiolinia). Warunki diametralnie rozne, rozstrzal
    > cenowy na okolo 1500 zl netto.

    1% to duza roznica ?

    --
    Mateo

  • 35. Data: 2007-03-20 11:17:50
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    20-03-07, Mateo <m...@i...pl> napisał(a):

    > 1% to duza roznica ?

    1%

    przy lacznej wartosci zamowienia 7000 albo 8500
    to 1500 robi roznice

    gausus

  • 36. Data: 2007-03-20 13:28:53
    Od: wer <b...@n...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > http://www.gazetaprawna.pl:80/index.php?action=showN
    ews&dok=1924.81.3.2.4.2.0.1.htm

    > GTS CE NA SPRZEDAŻ. GTS Central Europe - operator telekomunikacyjny
    > działający w Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech - został
    > wystawiony na sprzedaż. Zainteresowani, w tym polskie spółki
    > telekomunikacyjne, otrzymali ofertę. Dotychczasowych właścicieli -
    > wywodzącą się z Rosji grupę Menatep - reprezentuje bank KBC. Menatep
    > chce sprzedać firmę w całości. Grupa w 2006 roku miała ok. 380 mln euro

    Z tego co się dowiedziałem, to jedne wychodzą, drugie przychodzą. Tylko
    te drugie będą udawać holendrów.

    wer

  • 37. Data: 2007-03-20 17:20:35
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Z tego co się dowiedziałem, to jedne wychodzą, drugie przychodzą. Tylko te
    > drugie będą udawać holendrów.

    Czyzby chodzilo o KPN?

  • 38. Data: 2007-03-20 17:39:26
    Od: "Niko Bałazy" <n...@l...pl>

    > 1%
    >
    > przy lacznej wartosci zamowienia 7000 albo 8500
    > to 1500 robi roznice
    >
    > gausus

    ATMAN droższy?

  • 39. Data: 2007-03-20 19:58:38
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 20.03.2007 Niko Bałazy <n...@l...pl> napisał/a:

    > ATMAN droższy?

    znajac zycie, raczej CDP ;)

    --
    Asterisk + SS7, IPTV - kompletne sprawdzone rozwiązania

  • 40. Data: 2007-03-20 20:12:48
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    20-03-07, Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisał(a):

    > znajac zycie, raczej CDP ;)

    Owszem, cdp. Przyznam, ze nie rozumiem z czego wynikaja roznice
    cenowe. Chyba tylko z polityki firmy.

    gausus