    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Run for 66
    Date: Tue, 02 Nov 2010 19:36:06 +0100

    W dniu 2010-11-02 14:42, xwx pisze:

    > Dwie spostrzeżenia uderzają od razu:
    > 1. rany, jak tam monotonnie i nudno, gorzej niż na niemieckiej
    > autobahnie.

    Nudno i nienudno, widoki na drogach w górach zapierają dech, a gór w
    Nevadzie, Arizonie i Utah nie brakuje, nie mówiąc o tym że w tych
    stanach ciężko o drogę która nie ma gór na horyzoncie.

    > Smutno raczej niż "wild".

    Kurde, ten fragment w okolicach 1:34 - nudne ?
    To czego Ty potrzebujesz - mostu 1 metr szerokości nad przepaścią ?

    Poza tym uwierz mi, przy 400 milach dziennie na Sporsterze to Twojej
    dupie na pewno nie będzie nudno, o górskiej burzy między Bryce a Kanab
    przestawiającej motocykl na pasie albo wietrze walącym piaskiem po ryju
    od Kanab do Flagstaff, kojocie budzącym Cię wyciem w namiocie o piątej
    rano koło Grand Casa nie wspominając.

    Smutek... kurde żebym się tak już do końca życia smucił.

    KJ