  • 11. Data: 2011-03-17 09:25:13
    Temat: Re: Rumunskie auta z czarnymi maskami
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ils3d9$i98$1@news.task.gda.pl...
    > Taka moda. A maski nie są malowane na czarno, tylko "tapicerowane" czymś w
    > rodzaju skaju na miękkim podkładzie.
    > Jaki to ma cel praktyczny? Nie wiem...

    Jeżeli tak jest naprawdę w Rumunii i Bułgarii, to zwróćcie uwagę na
    amerykańskie samochody, te starsze. Amerykanie zakładają "skórzane" nosy na
    samochody żeby im kamyczki odprysków nie robiły a maskach i zderzakach.
    Rumuni chcą być lepsi. Przy okazji czarna matowa maska nie blikuje w słońcu.

    Paweł

  • 12. Data: 2011-03-17 10:17:39
    Od: "Ian Kowalsky" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > PS
    > widzę, że na PSM chętnie ludziska piszą.
    > Im mniej wiedzą, tym chętniej. Zupełnie, jak politycy

    Ja przeczytalem takie zdanie (podoba mi sie ono):
    "Smialosc wnioskowania niepohamowana znajomoscia rzeczy".

  • 13. Data: 2011-03-17 10:45:33
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego wszystkie rumunskie zlomy (bulgarskie tez) maja czarne maski.
    > Normalnie nie zwracalem na to uwagi jednak ostatnio KAŻDY
    > sprinter/transit/lt albo inny zlom z ww krajow jedzie z matowa czarna
    > maska (trasa lublin->przemysl)

    To taka stealth technology, radary ich nie łapia dzieki temu ;-)

    MW

  • 14. Data: 2011-03-17 11:35:58
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości

    > To taka stealth technology, radary ich nie łapia dzieki temu ;-)

    Kamienie raczej.

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2011-03-17 13:43:13
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Znalazłem takie uzasadnienie praktyczne dla tego wynalazku:
    http://tinyurl.com/5wmfpw9
    Jacek

  • 16. Data: 2011-03-17 13:55:16
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kiciński"

    > A ja myślę że one są przez to niewidoczne dla radarów ;)

    Jeśli są jeszcze klepane w formę płaskich pochylonych powierzchni, a
    farba pochłania fale mikrofalowe, to pewnikiem mamy do czynienia z
    Transitem stealth :)