  • 1. Data: 2016-04-15 19:59:43
    Temat: Rozwody są bolesne... Nju...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nju udaje Greka -- nie chce wypuścić numeru.
    Powodem jest wg Nju;

    W regulaminie świadczenia usług jest zapis, że oferta
    jest przeznaczona tylko dla klientów indywidualnych.
    W związku z tym nie jest możliwa zmiana danych
    właściciela numeru. W sieci nju mobile nie jest
    dostępne zlecenie dotyczące zmiany abonenta (cesja).

    W celu przeniesienia numeru do sieci Virgin, prosimy
    o złożenie w tej sieci wniosku na przeniesienia na
    osobę indywidualną. Następnie dokonanie cesji w sieci Virgin.

    Nic dodać i nic ująć!!! Zwykła gra na zwłokę!!!

    Dane właściciela numeru są identyczne. O czym tu jednak gadać, gdy
    w tle mamy Trybunał Rzeplińskiego&Wronkowskiej oraz nieumiejętność
    liczenia głosów -- toż Zwiercan głosowała nie 4 (czterema), ale
    2 (dwiema) rękami... ;) (jedną ręką za siebie i jedną -- za Morawieckiego)

    W kilku słowach -- prawniczy cyrk po polsku.

    To już drugi niemiły incydent z Nju Mobile.
    Wcześniej operator Nju agresywnie zareagował na moje pytanie
    dotyczące SMSu; aby było jasne -- nie kwestionowałem opłaty.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-04-21 23:52:19
    Temat: Re: Rozwody są bolesne... Nju...
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.04.2016 o 19:59, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    /.../
    > Dane właściciela numeru są identyczne.

    Działalność ma ni, osoba fizyczna pesel.
    Nie jęcz tylko przenoś

  • 3. Data: 2016-04-22 01:18:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.04.2016 o 23:52, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 15.04.2016 o 19:59, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > /.../
    >
    > Działalność ma ni,
    nip

  • 4. Data: 2016-04-22 02:00:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 57194b93$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Działalność ma ni, osoba fizyczna pesel.

    Ma i NIP, i Pesel. I regon.
    Pesel był znany operatorowi VM, zanim wysłałem kopię dowodu osobistego.
    Ponadto był widoczny na ww. kopii dowodu osobistego.

    Nie wiem, co VM przesłał do Nju -- być może tylko regon i nip, ale po
    tym, jak potwierdziłem w Nju chęć przekazania numeru do VM, raczej nie
    było już wątpliwości co do tego, że VM wystąpił w imieniu właściciela
    numeru, zatem postawa Nju zostaje przeze mnie oceniona źle.

    VM mógłby wysłać do Nju coś na kształt aneksu. Mógłby, gdyby Nju takie
    coś honorował. Skoro VM wysłał do mnie nowe dokumenty -- raczej Nju nie
    wyrażał zgody na takie posunięcie.

    Obok peselu, nipu i regonu jest także: imię, nazwisko, ulica, numer
    bloku i numer mieszkannia oraz kod pocztowy, który akurat niewiele
    tu wnosi. Prawdopodobieństwo istnienia dwóch osób o tym samym imieniu
    i nazwisku mieszkających pod tym samym adresem jest (; niewielkie. ;)
    Podejrzewanie [schizofrenii] dualizmu ;) raczej nie przystoi komuś,
    kto i psychiatrą nie jest, i nie ma pod ręką badanej osoby...

    W Polsce DG nie ma osobowości prawnej, dlatego jednoosobowa DG i osoba
    fizyczna to jedna osoba wobec prawa.

    Rozumiem, że Nju mógł zażądać od właściciela potwierdzenia (mógł
    zadzwonić i zapytać) ale nie mogę uznać, iż musiał zażądać nowego
    wniosku wysłanego przez VM.

    Jeśli wypowiedzenie trwa 30 dni (na stronach Nju tego nie znalazłem
    a na zaglądanie do umowy nie znalazłem czasu) Nju mógł uruchomić
    okres wypowiedzenia z zastrzeżeniem takim, że nie przekaże numeru,
    póki nie dostanie skorygowanego wniosku.

    Jeśli wypowiedzenie nie trwa 30 dni, Nju mógł uruchomić przenosiny
    z zastrzeżeniem takim, że nie przekaże numeru, póki nie dostanie
    skorygowanego wniosku.

    > Nie jęcz

    Nie jęczę, lecz przestrzegam -- do tego właśnie powołano grupy dyskusyjne.
    Jeśli czytając to, co piszę, słyszałeś jęki -- raczej nie moje słyszałeś... ;)
    Ja mogłem dyszeć [nienawiścią?] w tamtych dniach, ;) ale nie z powodu tej
    rzekomej niezgodności danych.

    > tylko przenoś

    Nie przenoszę -- zlecam przenoszenie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 5. Data: 2016-04-27 00:26:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nera6k$n6r$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > osobę indywidualną. Następnie dokonanie cesji w sieci Virgin.

    > Nic dodać i nic ująć!!! Zwykła gra na zwłokę!!!

    Nju wyznaczył termin przeniesienia -- 18 czerwca, czyli była/jest
    to gra na zwłokę. Przenosiny trwają ponad dwa miesiące.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-04-28 09:32:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nic dodać i nic ująć!!! Zwykła gra na zwłokę!!!

    >Nju wyznaczył termin przeniesienia -- 18 czerwca, czyli była/jest
    >to gra na zwłokę. Przenosiny trwają ponad dwa miesiące.

    Eee tam.
    Przenosze do Virgin, zajezdzam do punktu, podpisuje wniosek, dostaje
    karte - jak przeniesiemy numer, to sie karta uaktywni.
    Trzy dni mijaja (hm, a moze tylko 2) - karta nieaktywna.
    Dzwonie na infolinie - jeszcze nie uwolnil numeru, prosze spokojnie
    czekac, powiadomimy o przeniesieniu emailem i sms.

    Tydzien minal - dzwonie, pytam ... "nie dostalismy z punktu
    dokumentow, to po 48h musielismy uniewaznic wniosek".
    Cos mi nie pasuje ... "ale staremu operatorowi sie wsystko zgadzalo ?"
    "nie wiemy, przeciez nic do niego nie wyslalismy".
    Co mam robic ? Nie wiemy, wysylalismy do punktu e-mail z
    przypomnieniem, nic nie odpowiedzieli.

    Zajezdzam do punktu, kwadrans wyjasnia o co chodzi, w koncu werdykt -
    trzeba zlozyc drugi wniosek.
    Przy mnie dzwoni gdzies "czy przyjowanie wnioskow juz dziala?".
    Dziala.
    Wpisuje ... czy moze pan przyjsc jutro, bo system nam od rana nie
    dziala, i znow sie zawiesil.

    No i sie zastanawiam, czy ja aby na pewno chce przenosic i czy dzis,
    czy za tydzien ...

    J.

  • 7. Data: 2016-04-29 01:07:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.04.2016 o 09:32, J.F. pisze:
    /../
    > Eee tam.
    > Przenosze do Virgin, zajezdzam do punktu, podpisuje wniosek, dostaje
    > karte - jak przeniesiemy numer, to sie karta uaktywni.
    > Trzy dni mijaja (hm, a moze tylko 2) - karta nieaktywna.

    A u dotychczasowego co masz?
    Mi przeniosą z końcem umowy u dotychczasowego opa.

  • 8. Data: 2016-04-29 09:51:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 28.04.2016 o 09:32, J.F. pisze:
    /../

    >A u dotychczasowego co masz?
    >Mi przeniosą z końcem umowy u dotychczasowego opa.

    Dotychczasowy bez znaczenia, bo jak na razie to nic o tym nie wie -
    wniosek nie potrafi Virgin opuscic.

    J.

  • 9. Data: 2016-04-30 00:05:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 572312a1$0$650$6...@n...neostrada.pl

    > Dotychczasowy bez znaczenia, bo jak na razie to nic
    > o tym nie wie - wniosek nie potrafi Virgin opuscic.

    Trzy numery przeniosłem (jeden z mBanku i dwa z Play)
    do Virgin Mobile bez podobnych problemów.
    Teraz przenoszę (z Nju) czwarty.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 10. Data: 2016-04-30 11:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2016 00:05:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 572312a1$0$650$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Trzy numery przeniosłem (jeden z mBanku i dwa z Play)
    > do Virgin Mobile bez podobnych problemów.
    > Teraz przenoszę (z Nju) czwarty.

    Klientow maja, to widac przenosiny sie udaja.
    A ja ma namacalny przyklad, ze nie wszystko zawsze dobrze dziala.

    P.S. Dlaczego z przegladarki w telefonie nie mozna wejsc na klub
    virgin, tylko proponuje apke mobilna ?

    J.