  • 1. Data: 2016-04-15 16:04:05
    Temat: Etui wodoszczelne
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    W Auchan takich od metra na półkach. Jaką one mają wartosc, można z nimi
    cos sensownego robić, popływac sobie ze smartfonem?

  • 2. Data: 2016-04-15 16:19:36
    Temat: Re: Etui wodoszczelne
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Apr 2016 16:04:05 +0200, w <neqs65$k24$1@dont-email.me>, Oje Ejo
    <o...@y...ru> napisał(-a):

    > W Auchan takich od metra na półkach. Jaką one mają wartosc, można z nimi
    > cos sensownego robić, popływac sobie ze smartfonem?

    Po co ci telefon w wodzie? ;)

  • 3. Data: 2016-04-15 16:53:20
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą r...@k...pl
    naskrobał(a):

    > Po co ci telefon w wodzie?

    Do telefonowania?
    Tak, wiem że się czepiam. Ale też mnie kiedyś zdziwiło jak gość stawiał
    sobie w łazience kabinę prysznicową i w niej podłączenia do wody - ok,
    prądu - ok (oświetlenie), radio - ?, telefon stacjonarny - ???
    Na pytanie po kiego panu telefon pod prysznicem odpowiedział - a jak
    ktośzadzwoni jak się będę kąpał to mam szybko mokry lecieć? No przegięcie
    jak dla mnie.
    No ale ja truskawki to cukrem...
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 4. Data: 2016-04-15 20:00:17
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-15 o 16:04, Oje Ejo pisze:
    > W Auchan takich od metra na półkach. Jaką one mają wartosc, można z nimi
    > cos sensownego robić, popływac sobie ze smartfonem?

    np. w czasie jak pływasz na łódce.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-04-16 16:03:19
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 04/15/16 20:00, Chris wrote:

    > np. w czasie jak pływasz na łódce.

    A wpław na przykład w basenie?

  • 6. Data: 2016-04-16 17:24:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2016 16:04:05 +0200, Oje Ejo napisał(a):
    > W Auchan takich od metra na półkach. Jaką one mają wartosc, można z nimi
    > cos sensownego robić, popływac sobie ze smartfonem?

    A poza Auchan mozna to gdzies pomacac ?

    J.

  • 7. Data: 2016-04-18 08:42:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 16:03, Oje Ejo pisze:

    > A wpław na przykład w basenie?

    Nie mam pojęcia, mam telefon wodoodporny :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-04-18 14:26:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > Nie mam pojęcia, mam telefon wodoodporny :)

    a naprawdę brzyzgoszczelny :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-04-18 19:32:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Chris wrote:
    >a naprawdę brzyzgoszczelny :)

    Swoja droga - naprawde nikt nie potrafi z tym nic zrobic ?

    Przeciez to jest jawne oszustwo, ze "3 bar" oznacza "wolno zachlapac
    przy myciu rak"
    http://www.breitlingsource.com/articles_water_resist
    ance.shtml

    Nawet sie dwoch norm dorobili, DIN 8310 i ISO 2281
    https://en.wikipedia.org/wiki/Water_Resistant_mark

    a nadal takie bzdury pisza.

    Czy moze jednak nie bzdury - porzadne zegarki na testach naprawde
    wytrzymuja te 3/5 bar, ale w rzeczywistym basenie zdarza im sie
    przeciekac, wiec sie producent zabezpiecza ...

    J.

  • 10. Data: 2016-04-18 23:44:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57151a38$0$691$6...@n...neostrada.pl

    > Przeciez to jest jawne oszustwo, ze "3 bar" oznacza "wolno zachlapac

    30 metrów głębokości wody. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'