    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Rozwijanie cudzych projektów
    <s...@j...net> <k7e3te$j8e$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <5...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <3...@g...com>
    <197bgusqn1nxe.1mf7jhn79syhq$.dlg@40tude.net>
    <s...@n...notb-home>
    <7...@4...net>
    <s...@n...notb-home>
    <a...@n...plus.net>
    <s...@n...notb-home>
    <7...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <2...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <b...@4...net>
    Date: 11 Nov 2012 15:42:35 GMT

    On 2012-11-11, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Jacek pozwoli się wypowiedzieć.
    > Rozumiem, że znasz program Teamviewer.

    Owszem.

    > Moje odczucie jest takie, że na taki rodzaj programu, licencja 2kPLN jest
    > przesadzona i to znacznie.

    Pomijając wszystkie inne czynniki, mogę Ci podać najważniejszy powód
    tak wysokiej ceny. Ten program jest tak drogi tylko dlatego, że istnieje
    bardzo dużo darmowych alternatyw.

    > P.S. Piszesz, jakbyś chciał, żebym zmienił moje odczucia i zdanie, bo Ty
    > uważasz inaczej?

    Absolutnie nie. Chciałbym, abyś wreszcie napisał, jak można się za
    bardzo wzbogacać. Mogę sobie wyobrazić, że ktoś jest na coś zbyt biedny.
    Nie mam zielonego pojęcia, jak można być na coś zbyt bogatym (może poza
    progiem podatkowym, ale chyba nie o to Ci chodziło).

    pozdrawiam,
    PK