  • Data: 2012-11-10 00:00:55
    Temat: Re: Rozwijanie cudzych projektów
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 08:48:05 UTC-5 użytkownik grapeli23 napisał:

    > ha ha ha
    > To się uśmiałem. Fronted javowy, do pisania popierdułek typu gra w kółko
    > i krzyżyk.
    > Kiedy to przeportowali chrome, vlc, mplayer, firefoxa, operę, webkit i
    > setki innnych programów na javę.

    > Android to Linux - kernel + biblioteka C - bionic (stosunkowo
    > uproszczona). To z krwi i kośći Linux.

    A ja tez twierdze, ze Android to juz nie linux - nie mozna sie po Androidzie
    spodziewac tego po czego po dowolnym linuksie, wiec to juz nie jest linux.
    Oczywiscie technicznie to nic innego tylko zmodyfikowany linux,
    ale te modyfikacje sprawiaja, ze dobrze ze nie nazywa sie CosTamDroid Linux.

    Tak poza tym Android jest calkiem fajny i nadaje sie jako platforma do
    wiecej niz kolko-i-krzyzyk. Tak dlugo jak mozna sciaganc zrodla, czyli
    szanowane sa licencje, dla mnie moze byc.

    > Kernel NetBSD jest opóźniony w rozwoju o jakieś 10-12 lat. W 2022 może
    > uda ci się uruchomić na tym sprzęcie obecnie wykorzystywanym w
    > telefonach i tabletach.

    Ano. Niektore BSD sie do czegos powaznego nadaja, zdaje sie ze FreeNAS
    wcale nie bazuje na linuxie a jest calkiem do rzeczy. Zdarzylo mi sie
    czytac kod jadra pare lat temu - coz, szukalem bugow w dosc podstawowej
    funkcjonalnosci zdaje sie ze we FreeBSD - i wtedy to mnie przeroslo,
    bo nie bylo tam wiekszosci rzeczy, ktore w dowolnym linuksie po prostu
    sa i dzialaja, a tam to byla czysta Sparta ;)

    --
    Edek