  • Data: 2013-11-16 23:45:10
    Temat: Re: Rozwiązanie zagadki
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-16 20:07, Adam pisze:

    > Możesz napisać, o co chodzi z tą lampą?
    > Jakoś nie pamiętam tam wysokiego napięcia.

    Już nie pamiętam konstrukcji tonetki, ale w ZK-120 (nie T), lampa była
    zamocowana w uchwycie do pokrywy, jak się chciało pokrywę zdjąć, to
    trzeba było po odkręceniu wyjąć lampę z uchwytu. Kiedyś nie chciało mi
    się wyłączać magnetofonu (bo przecież potem lampy muszą się znów
    rozgrzać) i zrobiłem to pod napięciem. Lampę oczywiście wziąłem w całą
    dłoń, łącznie z podstawką - wtedy zauważyłem, że końcówki nie są niczym
    zabezpieczone. No, może zauważyłem to nie jest odpowiednie określenie -
    poczułem. Poczułem również nagły przypływ jasności myślenia oraz
    rozsądku, po czym natychmiast złożyłem całość, oczywiście nikomu nic nie
    mówiąc o swoim odkryciu.
    Wracając do tonetki, to chyba po zdjęciu pokrywy lampa wskaźnikowa
    zostawała w urządzeniu - tak mi się kojarzy, i chyba na tym etapie
    dostępu dość dobrze zabezpieczona.

    Pozdrawiam

    DD