eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC? › Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela
    AC?
    Date: Wed, 19 Jan 2011 23:11:51 +0000 (UTC)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a)
    > On 2011-01-19 22:46, Tomek Kańka wrote:
    >
    > Ideałem było by odstawić na warsztat i odebrać gotowy ...

    U mnie teoretycznie było to możliwe, ale ASO Hondy nie porafiło mi
    sprzedać takiej opony, bo Pirelli jej już nie produkuje. Zaproponowali
    mi dwie troche inne, co mi się nie podobało, bo:

    - nie podoba mi się idea innych opon na przedniej/tylniej osi
    - przewidywałem opór Hestii przy płąceniu za dwie opony.

    Ale w sumie, poza tym, że nie było bezgotówkowo, to odbyło się tak, że
    zamówiłem opone u wulkanizatora (jak już udało mu się gdzieś w hurtowni
    *jedną* taką namierzyć), pojechałem do ASO na geometrię, wziąłem za
    wszystko faktury i dziś je zeskanowałem i wysłałem do Hestii mailem.

    --
    Tomek