eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC? › Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    From: "raBar-bar" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela
    AC?
    Date: Wed, 19 Jan 2011 22:36:58 +0100

    news:4d3743e2$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, po to jest AC.
    > Przy czym wcale nie musi być szybciej, choć powinno.
    > A na zwrot zniżek trochę możesz poczekać.

    Twierdzenie, że oczywiście AC załatwi sprawę jest chyba trochę na wyrost?
    Wszystko zależy od zakresu ubezpieczenia i wyłączeń, które w OWU się
    pojawiają.

    Jeżeli jako zakres AC mam wymienione w umowie:
    zderzenie się pojazdów
    uszkodzenie spowodowane nagłym działaniem siły mechanicznej w chwili
    zetknięcia się pojazdu z osobami, zwierzętami lub przedmiotami z zewnątrz
    pojazdu
    uszkodzenie pojazdu przez osoby trzecie
    uszkodzenie pojazdu przez sprzęt sportowy przewożony na bagażniku
    zewnętrznym ...
    pożar, wybuch, zatopienie oraz nagłe działanie innych sił przyrody
    nagłe działanie czynnika termicznego lub chemicznego z zewnątrz pojazdu

    a dodatkowo w wyłączeniach podana jest informacja, że TU nie odpowiada za
    szkody powstałe "podczas normalnej eksploatacji pojazdu (wynikające z
    naturalnego zużycia) lub spowodowane wstrząsami na nierównościach dróg, albo
    będące następstwem korozji (...)"

    to na pewno dostanę z AC?
    Bez przeczytania "tego bełkotu" czyli OWU pewnie się nie obejdzie...

    pozdrawiam
    raB