-
21. Data: 2010-02-25 16:14:55
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "peter" <a...@F...pl>
> mógłbyś uzasadnić ?
forum4x4.pl
-
22. Data: 2010-02-25 17:03:41
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"hamberg" <r...@g...com> wrote in message
news:230dabb9-d6cf-4495-8955-997e429d7372@a18g2000yq
c.googlegroups.com...
>> Zważywszy na to jak daleko jest od korbowodu do wałka rozrządu
>> to raczej wątpię abyś coś takiego znalazł... I czemu miałoby to służyć?
>
> pewnie zeby osczedzic glupie 500zl co jakis czas na wymianie
> rozrzadu...
Ten problem już dawno jest rozwiązany - trwałość nowoczesnych
konstrukcji wystarcza na uniknięcie tej operacji przez całe życie auta.
-
23. Data: 2010-02-25 17:33:37
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: V-Tec <v...@z...pl>
omega_fan pisze:
> Miki wrote:
>> Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
>> rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
>> zębatymi.
>> Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
>> Pozdrówka
>> Miki
>
> Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.
pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
--
pozdr,
W.
-
24. Data: 2010-02-25 18:22:52
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
V-Tec pisze:
> omega_fan pisze:
>> Miki wrote:
>>> Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
>>> rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
>>> zębatymi.
>>> Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
>>> Pozdrówka
>>> Miki
>>
>> Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.
>
> pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
>
Tam jest pasek.
-
25. Data: 2010-02-25 20:00:26
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: omega_fan <o...@n...org>
Grzegorz Prędki wrote:
> V-Tec pisze:
>> omega_fan pisze:
>>> Miki wrote:
>>>> Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
>>>> rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
>>>> zębatymi.
>>>> Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
>>>> Pozdrówka
>>>> Miki
>>>
>>> Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.
>>
>> pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
>>
>
> Tam jest pasek.
Tak?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1494620.html#7
313401
-
26. Data: 2010-02-25 20:04:27
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: Karolek <d...@o...pl>
Grzegorz Prędki pisze:
>>>
>>> Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.
>>
>> pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
>>
>
> Tam jest pasek.
Ma kola zebate i to nawet 10 :>
--
Karolek
-
27. Data: 2010-02-25 21:27:01
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: Miki <m...@g...com>
On 25 Lut, 20:04, Karolek <d...@o...pl> wrote:
> Grzegorz Pr dki pisze:
>
>
>
> >>> Zdaje si , e VW Transporter T5 2.5 TDI.
>
> >> pierwsze s ysz . Czy m g by kto potwierdzi /zaprzeczy ?
>
> > Tam jest pasek.
>
> Ma kola zebate i to nawet 10 :>
>
> --
> Karolek
Fajny silniczek, tylko dość duży...
5 cylindrów w rzędzie na pompowtryskach, wersja z Tuarega ma 174, a z
Transportera 130 koników.
Zastanawiałem się kiedyś, czy nie dałoby się wcisnąć go do mojej A6/C4
(teraz mam też 5R) ale chyba jest nieco za wysoki.
No i koszt spory...
Pozdrówka
Miki
-
28. Data: 2010-02-25 21:30:58
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał
>
> forum4x4.pl
>
No właśnie. Poczytaj tam.
Pozdr
--
Hinek
-
29. Data: 2010-02-25 21:43:27
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "peter" <a...@F...pl>
> No właśnie. Poczytaj tam.
> Pozdr
no wlasnie czytam od lat.
-
30. Data: 2010-02-25 21:50:36
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Miki" <m...@g...com> wrote in message
news:97e2867f-1e0f-4379-9903-475f4a3ca4ba@q16g2000yq
q.googlegroups.com...
> Fajny silniczek, tylko dość duży...
> 5 cylindrów w rzędzie na pompowtryskach, wersja z Tuarega ma 174, a z
> Transportera 130 koników.
> Zastanawiałem się kiedyś, czy nie dałoby się wcisnąć go do mojej A6/C4
> (teraz mam też 5R) ale chyba jest nieco za wysoki.
> No i koszt spory...
Czemu sobie nie wstawisz normalnej V6 3,2 litra jaką w A6 dają?
Albo weź sobie silniczek z jakiejś Acury TL - moja ma 286 koni
przy 3,5 litra V6 :-)
p.s. VW Turek ma tak mało koni?? To trochę wstyd jak na SUVa...