-
11. Data: 2010-02-25 09:18:34
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>
Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
news:hm5ab3$8n1$1@news.onet.pl...
>> I pompy wody też :-)
>
> No sie wie :-)
>
Wiesz nie każdy to wie, kiedyś na zlocie dostałem jako nagrodę borygo :-)
--
Pozdrawiam VWojtas
-
12. Data: 2010-02-25 09:27:46
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał
>
> Terrano II 2,7 TD
>
>
Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
TD42Ti...
Poziom PMS rosnie z kazdym miesiacem - co widac w postach
powyzej. Nie chodzi mi tu o Ciebie, lecz o medrcow
zabierajacych glos powyzej.
Pozdr
--
Hinek
-
13. Data: 2010-02-25 09:29:03
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> Wiesz nie każdy to wie, kiedyś na zlocie dostałem jako nagrodę borygo :-)
Wiesz, może to była jakaś sugestia.....
Nie to, żebym się czepiał ...... :-)
Druch Borygo
C
-
14. Data: 2010-02-25 09:37:54
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
vwojtas pisze:
> Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
> news:hm5ab3$8n1$1@news.onet.pl...
>>> I pompy wody też :-)
>> No sie wie :-)
>>
> Wiesz nie każdy to wie, kiedyś na zlocie dostałem jako nagrodę borygo :-)
Nagrody rozdziela sie w niedziele, a w niedziele to z groszem krucho...
twoj wyglad musial zainspirowac darczynce... ;)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
15. Data: 2010-02-25 09:59:49
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: omega_fan <o...@n...org>
Miki wrote:
> Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
> rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
> zębatymi.
> Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
> Pozdrówka
> Miki
Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.
-
16. Data: 2010-02-25 10:58:40
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "peter" <a...@F...pl>
> Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
> Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
> bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
> najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
> Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
> TD42Ti...
ani jeden ani drugi swietny nie jest
-
17. Data: 2010-02-25 12:27:43
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: Tomisk <t...@w...pl>
W dniu 2010-02-25 10:58, peter pisze:
..
>
> ani jeden ani drugi swietny nie jest
mógłbyś uzasadnić ?
ja mam 2002 rok przejechane 265kkm kupiony w 2004 przez mojego ojca z
przebiegiem 60kkm i o d tego czasu oprócz wymian oleju przy silniku nic
się nie robi.
Pozdrawiam Tomek
-
18. Data: 2010-02-25 14:40:42
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Hinek pisze:
> Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał
>>
>> Terrano II 2,7 TD
>>
>>
> Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
> Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
> bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
> najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
> Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
> TD42Ti...
Zdaje sie, ze nie bylo takiego silnika byl TD42
Wiesz, fiat 126p mial skrocona do 2 cylindrow wersje silnika wyczynowego
Lancia ;)
Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2
Taka jest moja opinia jako wieloletniego uzytkownika parcha 3.3, jak i
innych uzytkownikow patroli, ktorych znam.
Nie twierdze, ze to prawda objawiona :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
19. Data: 2010-02-25 15:17:27
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał
>
> Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2
>
>
Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o
ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam.
Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2
Pozdr
--
Hinek
-
20. Data: 2010-02-25 15:30:44
Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Hinek pisze:
> Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał
>>
>> Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2
>>
>>
> Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o
> ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam.
> Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
> powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2
No 2.8 racyja, tak jak 3.3 to wlasciwie 3.2 :)
Ale przeciez my, dzentelmeni nie bedziemy sie klocili o setke, kiedy tu
sie o 3 litry rozchodzi ;)
Niby te glowice pekaly, ale jakos niewielu znam, ktorym pekla. Owszem,
znaja oni kogos, kto zna kogos komu pekla, ale tak "osobiscie" to nie
bardzo.
Tak samo jak moj 2.6 w trooperze mial nie wytrzymac "bo glowica". Ma 356
tysi najechane, z czego ok 70 na LPG. I nic. Skubaniec nawet oleju nie
zre w widoczny sposob.
--
Pozdrawiam
MarcinJM