  • 1. Data: 2009-03-10 18:38:02
    Temat: Rozrząd honda shadow
    Od: "Maxwell" <p...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Kiedy trzeba robić rozrząd w Hondzie shadow spirit 750 DC.
    Obecnie ma 21 tys. km przebiegu. I jaki jest orientacyjny koszt.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-11 07:29:49
    Temat: Re: Rozrząd honda shadow
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Maxwell wrote:
    > Witam
    > Mam pytanie. Kiedy trzeba robić rozrząd w Hondzie shadow spirit 750
    > DC. Obecnie ma 21 tys. km przebiegu. I jaki jest orientacyjny koszt.

    Zależy co rozumiesz pod hasłem: robić rozrząd. Domyślam się, że chodzi
    o łańcuchy, prowadnice, napinacz?
    Koszty sobie sprawdź na stronie dowolnego sklepu z oryginalnymi
    częściami jak już będziesz wiedział, co chcesz wymienić.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 3. Data: 2009-03-11 12:41:01
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Maxwell pisze:
    > Witam
    > Mam pytanie. Kiedy trzeba robić rozrząd w Hondzie shadow spirit 750 DC.
    > Obecnie ma 21 tys. km przebiegu. I jaki jest orientacyjny koszt.

    ja to myse, ze jak go zaczyna byc slychac :-) jakos nie spotkalem sie
    zeby ktos zalecal na sztywno, jak pasek rozrzadu :-)
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 4. Data: 2009-03-11 17:58:33
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Wed, 11 Mar 2009 13:41:01 +0100, "K.M.C."
    <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    >ja to myse, ze jak go zaczyna byc slychac :-)

    Od momentu kiedy_zaczyna_ byc slychac to zrobisz jeszcze kocylion km
    ;)

    A poza tym 21kkm i chcesz robic rozrząd?

    Ja nie wiem co te chomdziarze mają. Jakikolwiek nowy odgłos w silniku
    i zaraz by wymieniali, naprawiali itp. Jak miałem warsztat, to takim
    wrazliwcom odpalałem na moment FJuta i uciekali :D

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 5. Data: 2009-03-11 19:37:30
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Eskimos pisze:

    > Ja nie wiem co te chomdziarze mają.

    przeciew wiesz dlaczego bo chundy Panie to nie psujom siem :D

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 6. Data: 2009-03-12 22:07:05
    Od: "Maxwell" <p...@w...pl>

    > przeciew wiesz dlaczego bo chundy Panie to nie psujom siem :D

    Dzieki za wyczerujące (?) uwagi. Na razie nie silnik chodzi jak brzytwa..
    wiec spoko. Co do tzw. "c"hondziarzy to myśle, że dla mnie po 20 latach bez
    motoru to i tak super. Każdy ma swojego FJ-ta ;-)

    Pozdr. na trasie