-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozrusznik - kiedy wymienic?
Date: Wed, 22 Sep 2010 14:28:22 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <i7csp8$p4a$1@news.onet.pl>
References: <1...@q...googlegroups.com>
<s...@l...institute.com> <i7cnsd$b8a$1@news.onet.pl>
<i7cqpt$jk0$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285158505 25738 213.17.193.243 (22 Sep 2010 12:28:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Sep 2010 12:28:25 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312154
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
news:i7cqpt$jk0$1@news.onet.pl...
>> Pytający miał chyba na myśli że rozrusznik sie kręci nie napędzając
>> silnika czyli nie zazębiając sie z kołem zamahowym czy na jałowo.
>> Silnikowi taka praca rozrusznika nic nie szkodzi poza tym że kiedyś wcale
>> nie zapali. I bedzie się to raczej nasilało im będzie zimniej na dworzu.
>> Przynajmniej ja tak miałem choć może to miało bardziej wpływ z nieco
>> trudniejszym rozruchem zimnego silnika (gęstszy olej, diesel) a mniej z
>> samym rozrusznikiem)
>
> Złożyłeś do "kupy" dwie możliwe awarie:
> - rozrusznik nie zazębia z kołem zamachowym i nie kręci wałem tylko sam
> sobie śmiga na pusto - i nic tu nie ma do roboty zimny albo ciepły olej w
> silniku.
> - rozrusznik zazębia i ciężko kręci bo jest zimno, olej jest gęsty a
> rozrusznik ma zapaprane styki zasilające i nie daje rady.
> Generalnie raz zazębia a raz nie.I tyle. U wątkotwórcy nie zazębia.
> Po pierwsze wyjąć i wyczyścić. Przy okazji sprawdzić szczotki. I pewnie
> też wymienić.
>
No może masz rację. Z tym zimnem to nie wiem dokładnie co było przyczyną ale
fakt był taki że jak było zimno to nie zazębiał sie częściej ale jak już
zazębił to kręcił ok. Może wpływ miało wpływ nieco mniejsze napięcie na aku
z powodu niskich temperatur albo nie wiem co jeszcze. W każdym razie u mnie
zimniej (zwłaszcza z rana) oznaczało że brak zazębienia było częstszy
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 14:30 Agent
- 22.09.10 14:38 Filip KK
- 22.09.10 14:58 PaweL
- 22.09.10 17:47 jerzu
- 22.09.10 20:14 Plumpi
- 22.09.10 20:25 Plumpi
- 23.09.10 09:26 Jurand
- 23.09.10 10:58 Jakub Witkowski
- 23.09.10 14:23 Seba
- 23.09.10 22:37 Adampio
- 23.09.10 22:57 Waldek Godel
- 23.09.10 23:30 J.F.
- 24.09.10 07:59 othello
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=