  • Data: 2010-09-22 14:28:22
    Temat: Re: Rozrusznik - kiedy wymienic?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:i7cqpt$jk0$1@news.onet.pl...

    > Złożyłeś do "kupy" dwie możliwe awarie:
    > - rozrusznik nie zazębia z kołem zamachowym i nie kręci wałem tylko sam
    > sobie śmiga na pusto - i nic tu nie ma do roboty zimny albo ciepły olej w
    > silniku.
    > - rozrusznik zazębia i ciężko kręci bo jest zimno, olej jest gęsty a
    > rozrusznik ma zapaprane styki zasilające i nie daje rady.
    > Generalnie raz zazębia a raz nie.I tyle. U wątkotwórcy nie zazębia.
    > Po pierwsze wyjąć i wyczyścić. Przy okazji sprawdzić szczotki. I pewnie
    > też wymienić.

    No może masz rację. Z tym zimnem to nie wiem dokładnie co było przyczyną ale
    fakt był taki że jak było zimno to nie zazębiał sie częściej ale jak już
    zazębił to kręcił ok. Może wpływ miało wpływ nieco mniejsze napięcie na aku
    z powodu niskich temperatur albo nie wiem co jeszcze. W każdym razie u mnie
    zimniej (zwłaszcza z rana) oznaczało że brak zazębienia było częstszy