-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl
!.POSTED!not-for-mail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozpoznawanie znaków drogowych.
Date: Thu, 03 Mar 2011 15:02:13 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <iko716$lfs$2@node2.news.atman.pl>
References: <iklnb2$mcd$1@inews.gazeta.pl> <iknud4$d2m$1@node2.news.atman.pl>
<2...@s...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1299160934 22012 83.238.176.82 (3 Mar 2011 14:02:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 14:02:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <2...@s...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354523
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.03.2011 14:23, Marcin Kiciński pisze:
> On 3 Mar, 12:34, Albercik<n...@g...pl> wrote:
>>
>> Z ciekawości... Jak sobie radzi taki system z odwołaniem zakazu po
>> przejechaniu skrzyżowania? Z nawigacji pobiera dane? czy też rozpoznaje
>> skrzyżowanie? a jak rozpoznać skrzyżowanie jak jest więcej pasów, albo
>> jak się zmienia ilość pasów? czy rozróżni taką sytuacje kończącego się
>> pasa, od np pasa włączającego się do ruchu? Problem raczej nie banalny..
>
> Ja w ogóle nie widzę problemu, bo niby po co system miałby wiedzieć o
> odwołaniu zakazu czy ograniczenia? Żeby automatycznie przyspieszyć?
> IMHO taki system ma wpierać kierowcę i ostrzegać o zagrożeniach, a nie
> podpuszczać "teraz do dechy, bo ograniczenia już nie ma" ;)
Po to że czasem się zdarza sytuacja że znak zakazu zwiększa prędkość,
Przykładowo ograniczenie prędkości do 80 w terenie zabudowanym.
Skrzyżowanie w takim przypadku odwołuje ten zakaz i trzeba jechać dalej
50'tką.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.11 15:06 Kamil
- 03.03.11 16:12 Marcin Kiciński
- 03.03.11 17:04 Papkin
- 03.03.11 17:06 Papkin
- 03.03.11 17:11 neoniusz
- 03.03.11 17:38 JaromirD
- 03.03.11 19:06 Borys Pogoreło
- 03.03.11 19:09 Kamil
- 04.03.11 14:25 r...@k...pl
- 04.03.11 16:35 Borys Pogoreło
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO