  • 31. Data: 2014-02-20 01:57:49
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 00:53:54 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > Ale na razie nie ma 20 tys tylko 68, a w zasadzie to 34 ..
    >

    > Czytales, czytales, straszysz od lat, a wyglada na to ze PJ odbiora ci
    >
    > za starosc, a nie za przekroczenia predkosci.
    >

    > J.

    Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której kierowcy mają
    przepisy w dupie. Jeśli nie da się po dobroci to pod naciskiem UE lokalny polski rząd
    musi zacisnąć kierowcom obrożę i skrócić łańcuch. Nie straszę tylko informuję. Jak
    ktoś się boi moich informacji to może uznać że to straszenie. Pamiętam jak kilka lat
    temu o tym pisałem. To były odpowiedzi że chyba pierdolnięty jestem że numer z kolegą
    Czeczenem się skończy. I się teoretycznie skończył a praktycznie się kończy jak ktoś
    dostaje pisemko bez zdjęcia że ma płacić albo wskazać kto jechał jego samochodem. Za
    alimenty można zabrać PJ, okazuje się że można. To i można za niezapłacone mandaty. W
    tym zawetowanym przez nielota był zapis że za mandaty można cofnąć uprawnienia. Tam
    dużo bylo ciekawych zapisów. Wszystkich nie pamiętam. Jak pisałem o odcinkowym
    pomiarze to z skór tych psów co na mnie tutaj powiesiliście można by uszyć płaszcze
    dla niedużego miasta. Co większe barany chciały żebym podstawę podawał że możliwy
    jest taki pomiar. I kurwa co? Na onecie wczoraj był wykaz pierwszych miejsc z takim
    pomiarem. Że 30 a nie 20000. Dzisiaj 30 za miesiąc 70 za rok 3000. Zatrzymają się ze
    stawianiem nowych jak te co są przestaną przynosić kasę. W planach jest 20000 a mogą
    skończyć na dwóch tysiącach. Polacy to takie głupie chuje że ryja potrafią drzeć a
    jak by się mieli postawić to srają w pory. To i mniej takich odcinków pomiarowych
    pewno wystarczy. Jeśli jeszcze nie ma to za moment wejdzie monitoring skrzyżowań. Ale
    nie taki że Heniek siedzi i się gapi w monitor tylko samo się będzie robiło. Nie
    zatrzymał się ktoś na zielonej strzałce to jest trafiony zatopiony. Przejechał na
    czerwonym o 3 w nocy to czteromasztowiec poszedł w pizdu. Wiem z pierwszej ręki ze w
    Lodzi powstała specgrupa mająca się zająć rozpracowaniem systemu karania tych co
    blokują skrzyżowania bo wjechali jak zjechać nie mogli. Wolno wszystkie zmiany idą bo
    darmo nikt tych urządzeń nie daje. Powoli też się da wytresować Polaków.

  • 32. Data: 2014-02-20 07:13:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-20 00:04, k...@g...com pisze:

    > Tu nie ma o czym dyskutować. na pewno będą poprawnie zsynchronizowane z
    dokładnością jaka jest potrzebna. System z kamerą jest mniej wrażliwy na wszystko na
    co są wrażliwe radary. Jak tylko da się odczytać numer i rozpoznać samochód to cała
    reszta jest prosta.

    Ja tam chętnie posłucham jakie będą ciekawe przypadki.
    Pewnie się znajdzie jakiś wesołek, co będzie żądać filmu z przejazdu, bo
    on właśnie po przejechaniu bramki nie korzystał z drogi publicznej,
    tylko przez łąkę jechał,
    a tam wolno i 200km/h, albo helikopterem, albo się deportował
    i Bóg jeden wie co jeszcze. Albo nie pamięta , którędy jechał,
    ale na pewno nie tą drogą. I jakich ekspertów trzeba będzie powołać,
    żeby to potwierdzić lub obalić.
    Wierzę w pomysłowość rodaków.

  • 33. Data: 2014-02-20 09:44:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-20 01:57, k...@g...com pisze:

    > Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której kierowcy mają
    przepisy w dupie.

    Jak najbardziej może. Do czasu, aż przepisy zmienią się na tyle, że
    ludzie sami poczują, że warto ich przestrzegać.

    Za granicą nie widziałem tak durnych ograniczeń jak u nas.

    Zresztą popatrz na zachód - tam pieszy ma pełne prawo przechodzić na
    czerwonym świetle o ile to nie wadzi samochodom. U nas jest za to
    ścigany z całą surowością. To jak to jest z tymi przepisami?

    --
    MN

  • 34. Data: 2014-02-20 12:45:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2014, Marcin N wrote:

    > Zresztą popatrz na zachód - tam pieszy ma pełne prawo przechodzić na
    > czerwonym świetle o ile to nie wadzi samochodom. U nas jest za to ścigany
    > z całą surowością. To jak to jest z tymi przepisami?

    Durne bywają, tak jak i te niedrogowe.
    Problem polega na tym, że z jednej strony istnieje skłonność do
    "powierzania organom wykonawczym", co podobnoż w niektórych krajach
    się sprawdza (mimo zakazu przechodzenia na czerwonym nikt nie ściga
    "nieutrudniających" przechodniów), choć formalnie zgodne z prawem
    nie jest, z drugiej - w .pl - pojawiają się wszelkie akcje
    "bezpieczny xxx" (podstawić dowolny obiekt) sprowadzające się
    do ścigania owego "xxx" właśnie :>

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2014-02-20 13:28:04
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-19 16:02, *Czeslaw Wisniak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    y-gotowe-lista-odcinkow

    > "Bo tylko czlowiek bez prawa jazdy moze stawiac fotoradary " :)

    Zamiast budować drogi - o ile dobrze pamiętam..

    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 36. Data: 2014-02-20 13:43:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 13:28:04 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak
    napisał:

> [...]
    y-gotowe-lista-
    odcinkow

    > Zamiast budować drogi - o ile dobrze pamiętam..

    przecież to normalne, ze niewygodne fragmenty się pomija

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2014-02-20 13:45:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > nie jest, z drugiej - w .pl - pojawiają się wszelkie akcje
    > "bezpieczny xxx" (podstawić dowolny obiekt) sprowadzające się

    I masz rację. Dlatego Polacy jeszcze długo przepisom nie będą się
    kłaniać, bo wszelakie przepisy służą u nas głównie do represjonowania
    Kowalskiego. A że przepisy są durne - to nie ma osoby, która w jakimś
    stopniu ich nie łamie.

    Jeśli mamy coś w tym błędnym kole zmienić - to przepisy właśnie.

    --
    MN

  • 38. Data: 2014-02-20 13:51:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zamiast budować drogi - o ile dobrze pamiętam..

    Dobrze pamiętasz :-)

    Ale propaganda i tak wycina co potrzeba :-)

    Miejmy nadzieję, że nowy Rząd Macierewicza zamknie te wraże drogi i usunie
    tę garstkę radarów. Wtedy na pewno będzie się wszystkim kierowcom lepiej
    podróżowało. Bo przecież nie ważne że czas przejazdu się skrócił o godzinę
    ważne że rząd mnie zmusza do chwilowego zwolnienia w jednym miejscu na
    trasie więcej!

    Zrozumiałbym jakby Tuska czepiali się leśnicy którym zabrał źródełko
    zarobków, albo lekarze którym utrudnił branie łapówek, ale żeby Tuska
    czepiał się kierowca za to że buduje drogi w komplecie z radarami to musi
    być masochistą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 39. Data: 2014-02-20 14:01:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    Zle pamietasz :)

    > przecież to normalne, ze niewygodne fragmenty się pomija

    Niewygodne ? ROTFL.
    Ciekawe dlaczego PO nagle zrezygnowalo z budowy prywatnych autostrad, za
    brak ktorych tak oskarzalo poprzednie rzady ?
    Gdyby jakiekolwiek wczesniejsze rzady dostaly taka kase na budowe drog jak
    obecny to duzo wczesniej byloby po sprawie i przetargu nie wygralby jakis
    COVEC hahaha, od ktorego oczywiscie nie zostana sciagniete zadne kary:
    http://www.forbes.pl/chinski-covec-nie-chce-placic-o
    dszkodowania-za-autostrade,artykuly,167235,1,1.html

  • 40. Data: 2014-02-20 14:08:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-20 13:28, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-02-19 16:02, *Czeslaw Wisniak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Zamiast budować drogi - o ile dobrze pamiętam..

    Dobrze pamiętasz, ale bez tego przemilczenia nie można by łatwo
    manipulować 'faktami'.