  • 41. Data: 2014-02-20 14:09:55
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 14:01:38 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Zle pamietasz :)

    > Niewygodne ? ROTFL.

    jakby były wygodne tobyś nie wycinał.

    > Ciekawe dlaczego PO nagle zrezygnowalo z budowy prywatnych autostrad, za
    > brak ktorych tak oskarzalo poprzednie rzady ? Gdyby jakiekolwiek
    > wczesniejsze rzady dostaly taka kase na budowe drog jak obecny to duzo
    > wczesniej byloby po sprawie i przetargu nie wygralby jakis COVEC hahaha,
    > od ktorego oczywiscie nie zostana sciagniete zadne kary:
    > http://www.forbes.pl/chinski-covec-nie-chce-placic-o
    dszkodowania-za-
    autostrade,artykuly,167235,1,1.html

    <http://m.dziennik.pl/auto/drogi/marne-szanse-na-odz
    yskanie-pieniedzy-od-
    covec>

    "Jedynym bankiem, który dokonał płatności, jest Deutsche Bank Polska.
    Banki chińskie odmówiły - wynika z odpowiedzi na interpelację, którą
    złożył poseł PiS Jerzy Polaczek (były minister transportu).

    Gwarancje Deutsche Bank Polska opiewały na niespełna 15 mln zł. Około 120
    mln zł gwarantowały dwa banki z Chin: The Export-Import Bank of China oraz
    Bank of China"

    czyli banki złamały wystawione gwarancje. I co? Wysłać wojsko?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-02-20 14:10:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    zle.

    > Zrozumiałbym jakby Tuska czepiali się leśnicy którym zabrał źródełko
    > zarobków, albo lekarze którym utrudnił branie łapówek, ale żeby Tuska
    > czepiał się kierowca za to że buduje drogi w komplecie z radarami to musi
    > być masochistą.

    ROTFL, to jest dopiero propaganda:
    "Zbudujemy siec autostrad " tyle tylko ze to budowanie juz sie konczy bo
    kasa ni ma. Jeszcze chyba do konca nie dociagneli A4 a miala byc na euro
    2012 :)
    Ale co sie dziwic:
    http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/Wydarzenia/cove
    c-nie-chce-placic--gddkia-skarzy-sie-na-sady,29258,1

  • 43. Data: 2014-02-20 14:13:22
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > jakby były wygodne tobyś nie wycinał.

    Nic nie wycinalem, taki akurat byl fragment. Mam godzinne przemowienie
    cytowac ?:)

    > czyli banki złamały wystawione gwarancje. I co? Wysłać wojsko?

    Trzeba bylo sprawdzic wczesniej firme, tylko tyle.

  • 44. Data: 2014-02-20 14:14:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 14:10:41 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > zle.

    > ROTFL, to jest dopiero propaganda:
    > "Zbudujemy siec autostrad " tyle tylko ze to budowanie juz sie konczy

    się kończy bo odcinki Covecu są już dawno zbudowane.

  • 45. Data: 2014-02-20 14:17:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > się kończy bo odcinki Covecu są już dawno zbudowane.

    Tzn, odcinki Covecu tworza siec ?:)
    Ale my nie o tym, dlaczego Tusk wydaje takie pieniadze na fotoradary zamiast
    na drogi ?

  • 46. Data: 2014-02-20 14:17:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 14:13:22 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Nic nie wycinalem, taki akurat byl fragment. Mam godzinne przemowienie
    > cytowac ?:)

    > Trzeba bylo sprawdzic wczesniej firme, tylko tyle.

    mówisz, ze Bank of China jest niewiarygodny?

  • 47. Data: 2014-02-20 14:18:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-20, masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    > Bank of China"
    >
    > czyli banki złamały wystawione gwarancje. I co? Wysłać wojsko?

    Aha czyli widzisz problem w braku wyplaty odszkodowania a nie w tej calej
    smiesznej sytuacji? Fakt drogi sie buduje, nawet szybko sie buduje. Ale wez sie
    przejedz rowerem/przejdz odcinkiem S8 na Targowku i zobacz jak to wyglada gdy
    sie jedzie wolno i mozna sie temu blizej przyjrzec a to tylko OIDP 2 lata
    po otwarciu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2014-02-20 14:21:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > mówisz, ze Bank of China jest niewiarygodny?

    Covec byl niewiarygodny bo wiekszosc jego inwestycji byla spaprana,
    wystarczylo to sprawdzic.
    Chinski bank malo mnie obchodzi, ja tam kasy nie trzymam, jak im ufasz to
    zaloz sobie tam konto :)

  • 49. Data: 2014-02-20 14:27:45
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2014, Marcin N wrote:

    > wszelakie przepisy służą u nas głównie do represjonowania Kowalskiego.

    Gorzej.
    Jest trochę przepisów o których z grubsza wiadomo, że są albo
    nieegzekwowane, albo w rozsądnym trybie - nieegzekwowalne.
    Mogą więc jedynie służyć "dowaleniu niepokornym".

    > A że
    > przepisy są durne - to nie ma osoby, która w jakimś stopniu ich nie łamie.

    No nie ma - jak ktoś sądzi, że nigdy nie złamał *lub* nigdy nie popełnił
    podżegania do niezapłacenia podatku od nieodpłatnych świadczeń, to ręka
    w górę :>

    > Jeśli mamy coś w tym błędnym kole zmienić - to przepisy właśnie.

    Chyba tak.
    Na początek należałoby do KW wpisać (a może tylko "przywrócić"? nie
    wiem co tam było za PRLu :>) "nikłą szkodliwość społeczną" oraz wyłożyć,
    że podpada pod to każdy brak szkody, w tym potencjalny, dla innych :>

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2014-02-20 14:34:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Fakt drogi sie buduje, nawet szybko sie buduje.

    Kasa sie konczy, teraz zeby cos wybudowac musza zabrac w innym miejscu, no i
    oczywiscie juz te wybudowane autostrady czesciowo za unijna kase trzeba
    jeszcze splacic . Co za problem wybudowac ?:)
    http://www.polishroads.pl/news.php?readmore=114