  • 21. Data: 2014-02-19 22:11:34
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Myślisz, że wystartuje 3 raz?

    No, dzisiaj to powiedzial, serio ! Oczywiscie jak bedzie nie po jego mysli
    to spierdoli do jakiejs Brukseli, tutaj moglby miec ciezko :)

  • 22. Data: 2014-02-19 22:55:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-19 21:16, k...@g...com pisze:

    > Pewno wezmą sygnał z jakiegoś posiadającego dwa pierdyliony certyfikatów wzorca.

    Zegar jest chyba brany z sygnału GPS.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2014-02-19 22:59:40
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 22:55:36 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Zegar jest chyba brany z sygnału GPS.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam.
    >

    > Adam

    A jakie to ma znaczenie jak urządzenia mają dopuszczenie do stosowania.

  • 24. Data: 2014-02-19 23:03:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-19 22:59, k...@g...com pisze:

    > A jakie to ma znaczenie jak urządzenia mają dopuszczenie do stosowania.

    To, że ciężko będzie się "wytłumaczyć" :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2014-02-19 23:23:36
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 23:03:09 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > To, że ciężko będzie się "wytłumaczyć" :(
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam.
    >

    > Adam

    Uważasz że tam będą najszybsze na świecie zegarki marki Błonie? Żaden konstruktor nie
    będzie się pierdolił jak matka z łobuzem z wymyślaniem własnego super dokładnego
    zegara jak ma w zasięgu ręki minimum trzy różne metody synchronizacji.

  • 26. Data: 2014-02-19 23:58:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-19 23:23, k...@g...com pisze:

> [...]
    zegara jak ma w zasięgu ręki minimum trzy różne metody synchronizacji.

    Chyba się nie rozumiemy.

    Po co kombinować z zegarami i synchronizacją, jeśli mamy bardzo dokładny
    (praktycznie doskonale dokładny) odczyt czasu z GPS i to kilka razy na
    sekundę. Wtedy lokalny zegar może mieć rozrzut nawet kilka sekund na
    dobę. Przy synchronizacji z GPS-u nawet tylko co kilka sekund nie ma to
    żadnego znaczenia, zwłaszcza do określenia prędkości na dystansie 2 km.
    Wystarczy fotka z nadrukiem z czasu GPS.

    Czy o tym samym dyskutujemy?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2014-02-20 00:04:38
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 23:58:51 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > żadnego znaczenia, zwłaszcza do określenia prędkości na dystansie 2 km.
    >
    > Wystarczy fotka z nadrukiem z czasu GPS.

    Tu nie ma o czym dyskutować. na pewno będą poprawnie zsynchronizowane z dokładnością
    jaka jest potrzebna. System z kamerą jest mniej wrażliwy na wszystko na co są
    wrażliwe radary. Jak tylko da się odczytać numer i rozpoznać samochód to cała reszta
    jest prosta.

  • 28. Data: 2014-02-20 00:48:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-02-19 17:59, t? wrote:
    >Z ciekawości - na którego kłamcę zagłosujesz? ;)

    Najwazniejsze - na innego.

    J.

  • 29. Data: 2014-02-20 00:53:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Jakiś czas temu czytałem że 20 tysięcy kamer ma kontrolować prędkość.
    >Skynet będzie się rozwijał aż uzyska świadomość.

    Ale na razie nie ma 20 tys tylko 68, a w zasadzie to 34 ..

    Czytales, czytales, straszysz od lat, a wyglada na to ze PJ odbiora ci
    za starosc, a nie za przekroczenia predkosci.

    J.

  • 30. Data: 2014-02-20 01:44:08
    Od: tá´Ź

    Shrek wrote:

    > Z ciekawości - na którego kłamcę zagłosujesz? ;)

    Pewnie na JKM, co prawda sprawia wrażenie wariata, ale ma tę zaletę, że
    będzie wyzywał wszystkich pozostałych.

    --
    ss??q s? ??u??ou??