  • Data: 2014-02-20 14:09:55
    Temat: Re: Rozpoczyna sie rzez
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 14:01:38 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > Zle pamietasz :)

    > Niewygodne ? ROTFL.

    jakby były wygodne tobyś nie wycinał.

    > Ciekawe dlaczego PO nagle zrezygnowalo z budowy prywatnych autostrad, za
    > brak ktorych tak oskarzalo poprzednie rzady ? Gdyby jakiekolwiek
    > wczesniejsze rzady dostaly taka kase na budowe drog jak obecny to duzo
    > wczesniej byloby po sprawie i przetargu nie wygralby jakis COVEC hahaha,
    > od ktorego oczywiscie nie zostana sciagniete zadne kary:
    > http://www.forbes.pl/chinski-covec-nie-chce-placic-o
    dszkodowania-za-
    autostrade,artykuly,167235,1,1.html

    <http://m.dziennik.pl/auto/drogi/marne-szanse-na-odz
    yskanie-pieniedzy-od-
    covec>

    "Jedynym bankiem, który dokonał płatności, jest Deutsche Bank Polska.
    Banki chińskie odmówiły - wynika z odpowiedzi na interpelację, którą
    złożył poseł PiS Jerzy Polaczek (były minister transportu).

    Gwarancje Deutsche Bank Polska opiewały na niespełna 15 mln zł. Około 120
    mln zł gwarantowały dwa banki z Chin: The Export-Import Bank of China oraz
    Bank of China"

    czyli banki złamały wystawione gwarancje. I co? Wysłać wojsko?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?