  • Data: 2014-02-20 14:27:45
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Feb 2014, Marcin N wrote:

    > wszelakie przepisy służą u nas głównie do represjonowania Kowalskiego.

    Gorzej.
    Jest trochę przepisów o których z grubsza wiadomo, że są albo
    nieegzekwowane, albo w rozsądnym trybie - nieegzekwowalne.
    Mogą więc jedynie służyć "dowaleniu niepokornym".

    > A że
    > przepisy są durne - to nie ma osoby, która w jakimś stopniu ich nie łamie.

    No nie ma - jak ktoś sądzi, że nigdy nie złamał *lub* nigdy nie popełnił
    podżegania do niezapłacenia podatku od nieodpłatnych świadczeń, to ręka
    w górę :>

    > Jeśli mamy coś w tym błędnym kole zmienić - to przepisy właśnie.

    Chyba tak.
    Na początek należałoby do KW wpisać (a może tylko "przywrócić"? nie
    wiem co tam było za PRLu :>) "nikłą szkodliwość społeczną" oraz wyłożyć,
    że podpada pod to każdy brak szkody, w tym potencjalny, dla innych :>

    pzdr, Gotfryd