  • Data: 2014-02-20 01:57:49
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 00:53:54 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > Ale na razie nie ma 20 tys tylko 68, a w zasadzie to 34 ..
    >

    > Czytales, czytales, straszysz od lat, a wyglada na to ze PJ odbiora ci
    >
    > za starosc, a nie za przekroczenia predkosci.
    >

    > J.

    Jedno nie podlega dyskusji. Polska nie może być w UE enklawą w której kierowcy mają
    przepisy w dupie. Jeśli nie da się po dobroci to pod naciskiem UE lokalny polski rząd
    musi zacisnąć kierowcom obrożę i skrócić łańcuch. Nie straszę tylko informuję. Jak
    ktoś się boi moich informacji to może uznać że to straszenie. Pamiętam jak kilka lat
    temu o tym pisałem. To były odpowiedzi że chyba pierdolnięty jestem że numer z kolegą
    Czeczenem się skończy. I się teoretycznie skończył a praktycznie się kończy jak ktoś
    dostaje pisemko bez zdjęcia że ma płacić albo wskazać kto jechał jego samochodem. Za
    alimenty można zabrać PJ, okazuje się że można. To i można za niezapłacone mandaty. W
    tym zawetowanym przez nielota był zapis że za mandaty można cofnąć uprawnienia. Tam
    dużo bylo ciekawych zapisów. Wszystkich nie pamiętam. Jak pisałem o odcinkowym
    pomiarze to z skór tych psów co na mnie tutaj powiesiliście można by uszyć płaszcze
    dla niedużego miasta. Co większe barany chciały żebym podstawę podawał że możliwy
    jest taki pomiar. I kurwa co? Na onecie wczoraj był wykaz pierwszych miejsc z takim
    pomiarem. Że 30 a nie 20000. Dzisiaj 30 za miesiąc 70 za rok 3000. Zatrzymają się ze
    stawianiem nowych jak te co są przestaną przynosić kasę. W planach jest 20000 a mogą
    skończyć na dwóch tysiącach. Polacy to takie głupie chuje że ryja potrafią drzeć a
    jak by się mieli postawić to srają w pory. To i mniej takich odcinków pomiarowych
    pewno wystarczy. Jeśli jeszcze nie ma to za moment wejdzie monitoring skrzyżowań. Ale
    nie taki że Heniek siedzi i się gapi w monitor tylko samo się będzie robiło. Nie
    zatrzymał się ktoś na zielonej strzałce to jest trafiony zatopiony. Przejechał na
    czerwonym o 3 w nocy to czteromasztowiec poszedł w pizdu. Wiem z pierwszej ręki ze w
    Lodzi powstała specgrupa mająca się zająć rozpracowaniem systemu karania tych co
    blokują skrzyżowania bo wjechali jak zjechać nie mogli. Wolno wszystkie zmiany idą bo
    darmo nikt tych urządzeń nie daje. Powoli też się da wytresować Polaków.