  • Data: 2014-11-12 23:47:03
    Temat: Re: Różny czas pomimo synchronizacji z NTP
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko skąd my mamy wiedzieć co Ty tam powyliczałeś :) Podaj wartości
    > rejestrów, w szczególności TCCR0. Czy ten timer działa w trybie CTC? Co
    > się ma dziać przy osiągnięciu wartości 243 przez licznik, oprócz samego
    > faktu wygenerowania przerwania?

    TCCR0A |= (1 << WGM01);
    TCCR0B |= ( (1 << CS02) | (1 << CS00) );
    OCR0A = 243;
    TIMSK0 |= (1 << OCIE0A);

    > Bardzo polecam zaopatrzyć się w coś, co mierzy częstotliwość. Ja mam
    > AVT-2269 oraz oscyloskop z taką funkcją.

    Mój miernik częstotliwości to właśnie coś w stylu AVT-269. Zresztą te
    dwie fluktuujące cyfry na końcu wyświetlanej częstotliwości nie powinny
    mieć żadnego wpływu. Kalkulator po ich zmianie nie proponuje nawet innej
    konfiguracji timera...