eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRóżnice pomiędzy USA i Europa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 47

  • 31. Data: 2011-10-26 18:55:43
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 20:35:28 +0200, Marcin N napisał(a):

    > W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
    >> Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,
    >> uniemożliwiające przejście przeglądu w Polsce?
    >
    > Przypomniało mi się, że Polska jest w trakcie zmiany przepisów, które
    > mają dopuszczać do ruchu pojazdy z kierownicą po drugiej stronie...

    To jakiś żart?

    --
    pozdrawiam
    trud
    SR500


  • 32. Data: 2011-10-26 18:58:20
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 20:55, trud pisze:
    > Dnia Wed, 26 Oct 2011 20:35:28 +0200, Marcin N napisał(a):
    >
    >> W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
    >>> Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,
    >>> uniemożliwiające przejście przeglądu w Polsce?
    >>
    >> Przypomniało mi się, że Polska jest w trakcie zmiany przepisów, które
    >> mają dopuszczać do ruchu pojazdy z kierownicą po drugiej stronie...
    >
    > To jakiś żart?

    Żaden żart. Wiele krajów UE tak ma. Co więcej - Polska była naciskana,
    żeby to zmienić. Kilka tygodni temu mówili o tym w mediach.

    Ponawiam jednak pytanie: czy przy okazji zmienili coś jeszcze?


  • 33. Data: 2011-10-26 19:12:49
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    James pisze:

    > Zarowka z dwoma wloknami. Kierunki swieca sie tylko z przodu. Mozna
    > odlaczyc przewod, migacze sa zawsze na wtyczkach, wyciagasz jeden
    > przewod i izolujesz. To jednak znaczaco wplywa na bezpieczenstwo na
    > drodze i ja zawsze mam migacze w wersji USA.


    Możesz napisać dlaczego wpływa na bezpieczeństwo? Jakoś nie czuję tematu.


    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar


  • 34. Data: 2011-10-26 21:11:33
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-26 17:14, wide open pisze:
    > On 10/26/2011 06:32 AM, marider wrote:
    >> W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
    >>> Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,
    >>
    >> Troche ich jest, lacznie z airboxem czy ekologia z "kalafiorni" :)
    >>
    >>> Co jeszcze?

    Brak postojowki z przodu i generalnie brak "P" na stacyjce takze w razie
    awarii to spychasz z drogi i stawiasz gdzies w ciemnosciach ;)

    > w temacie, Amerykany moga byc wyposarzone w katalizatory. Po 2007, to
    > juz chyba obowiazek.

    Europa tez to ma, przynajmniej niektore motki... A jak ma to y-pipe lub
    wydlubanie kata zalatwia sprawe.

    >> Komputer tj. ECU. Amerykanskie motocykle sa obciete (tzn. nie maja
    >> pelnej mocy jak ich europejskie odpowiedniki ale w ogloszeniach co drugi
    >> sciagniety z USA "dzwon po salcie" ma 200KM i wiecej hehehehe.. ).
    >> Poczytaj o ecu-reflash'ach :)
    >
    > Wiekszosc ludzi ktoryh znam i tak instaluje PCIII na wejsciu. Co do
    > ograniczen mocy - masz jakies przykladowe liczby albo linki?

    http://www.superbiketoystore.com/sportbike/ecu-re-fl
    ashing/cat_2129.html


    Poza tym wpisz sobie w google "xxx dyno" gdzie xxx to dowolny model
    motocykla i poogladaj wykresy (grafika), w najnowszych R1 np. jest to
    roznica rzedu 8-10KM na samym ECU w oryginale miedzy wersja EU vs US a
    to b. duzo... Wiec smiesza mnie tymbardziej ogloszenia na Allegro gdzie
    byle moto z gownianymi dodatkami ma po 200KM :)


    Amerykanskie motocykle troche ratuje reflash ECU za ok $450 USD ale to
    podnosi moc raptem o kilka koni... I w Polsce nikt tego nie oferuje.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki


  • 35. Data: 2011-10-27 06:02:01
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl>

    Co do lampy przedniej to sprawdź czy ma homologację europejską. Ogólnie
    świecenie symetryczne w niczym nie przeszkadza innym (po prostu świeci
    wszędzie nisko a nie jak lampa niesymetryczna od osi jezdni nisko a od
    pobocza wysoko). Wielu by się zdziwiło jakby popatrzyło na swoje lampy w
    europejskich motocyklach część z nich jest symetryczna (np. Suzuki M800,
    C1800 - to sprawdzałem).
    Co do licznika to nie zawsze da się przestawić nawet jak jest
    elektroniczny - sprawdziłem osobiście.

    Pozdrawiam,
    Wojtek



  • 36. Data: 2011-10-27 06:38:24
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "trud"
    >>>> ...Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury ("w sprawie warunków technicznych
    >>>> pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia") nie znalazłem
    >>>> informacji, która by tego nie dopuszczała...
    >>>W tymże rozporządzeniu jest określone, jaki ma być kolor świateł z przodu
    >>>pojazdu. To dyskwalifikuje kierunki świecące światłem ciągłym.
    >> Gdzie?
    >W rozporządzeniu.

    W którym miejscu?

    >>Ostatni raz jak tam zaglądałem, była tylko informacja, że nie
    >> może być świateł czerwonych z przodu, a białych z tyłu pojazdu
    >> (z wyjątkiem światła cofania). Coś się od tego czasu zmieniło?
    >No to widać że nie do końca zaglądałeś lub przegladałeś dokument o
    >niepełnej tresci. Jest określone wszystko. Barwa, ilość i umiejscowienie.

    Nie rozumiesz. Ja nie twierdzę, że nie jest określone jakie oświetlenie
    _musi_ być. Tylko nie bardzo znalazłem, poza przytoczonymi przeze mnie
    regulacjami, przepisy jakich świateł nie może być.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\


  • 37. Data: 2011-10-27 11:08:45
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    trud <t...@o...eu> napisała rzekomo
    news:19cuyz8hykk8e.1bdgm7tlwjakw.dlg@40tude.net
    > Dnia Wed, 26 Oct 2011 20:35:28 +0200, Marcin N napisał(a):

    >> Przypomniało mi się, że Polska jest w trakcie zmiany przepisów, które
    >> mają dopuszczać do ruchu pojazdy z kierownicą po drugiej stronie...
    > To jakiś żart?

    Nie, to nie zart.
    Tyle, ze IMHO ubezpieczenie powinno byc (adekwatnie do zmniejszonego
    bezpieczenstwa) wyzsze.
    W UK tez mozesz miec lewa kierownice a na lampach trojkacik z tasmy
    izolacyjnej. I zarejestrowac takie auto calkiem legalnie. Z przegladem i
    (wyzszym) ubezpieczeniem.


    --
    Jasio
    etz vfr
    Rock is dead. Long life paper and scissors.



  • 38. Data: 2011-10-27 17:11:21
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-27 08:02, JonY pisze:
    > Co do lampy przedniej to sprawdź czy ma homologację europejską.
    >

    Dziękuję, za dobrą radę, ale szczerze to mnie to "lotto" :)

    Nie jest to najważniejszy ficzer :P

    --
    _______
    Songoku
    2011 ZX10R ABS
    Power is black


  • 39. Data: 2011-10-27 17:20:26
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Paweł.H. <p...@u...gmail.com>


    > On 2011-10-26, Yogi(n) <Y...@t...pl> wrote:
    >>A odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, na
    >>szkle jest homologacja ktorej to diagnosta moze sie przyczepic.
    > Jasne, najprościej cała lampa, kilka stówek.
    >


    U mnie we Freewindzie siedzi lampa angielska. Na jednej stacji odrzucili, na
    drugiej nie sprawdzali i podbili przegląd:)
    Po tym i tak przerobiłęm na wersję europejską posiłkując się instrukcją i
    świeci bardziej na prawo:) dodam, że ryfle w reflektorze są symetryczne.
    Oto instrukcja-(dotyczy tylko lamp z żarówką H4):
    http://caponord.cba.pl/?page_id=100





  • 40. Data: 2011-10-27 19:39:14
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-27 19:20, Paweł.H. pisze:
    >
    >> On 2011-10-26, Yogi(n) <Y...@t...pl> wrote:
    >>> A odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, na
    >>> szkle jest homologacja ktorej to diagnosta moze sie przyczepic.
    >> Jasne, najprościej cała lampa, kilka stówek.
    >>
    >
    >
    > U mnie we Freewindzie siedzi lampa angielska. Na jednej stacji
    > odrzucili, na drugiej nie sprawdzali i podbili przegląd:)
    > Po tym i tak przerobiłęm na wersję europejską posiłkując się instrukcją
    > i świeci bardziej na prawo:) dodam, że ryfle w reflektorze są symetryczne.
    > Oto instrukcja-(dotyczy tylko lamp z żarówką H4):
    > http://caponord.cba.pl/?page_id=100

    Czy ten sposób działa na wszystkie "angliki", czy wyłącznie na Aprilię?

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: