  • 41. Data: 2011-10-27 21:04:41
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-27 21:39, Marcin N pisze:

    > Czy ten sposób działa na wszystkie "angliki", czy wyłącznie na Aprilię?

    Wnioskujac z opisu na te ktore maja zarowke H4. Nie napisano nic o
    kloszu i odblysniku. Ale podejrzewam ze w lampach z kloszem profilowanym
    na lewa strone patent ten mozna rozbic o kant d...

    BTW. Mialem kiedys lampe od Multistrady. Byla tam m.in. soczewka od
    swiatla mijania, ktorej przeslone mozna bylo przestawiac na ruch lewo i
    prawostronny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 42. Data: 2011-10-28 14:32:20
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Piotr Rezmer" wrote...

    > Możesz napisać dlaczego wpływa na bezpieczeństwo? Jakoś nie czuję tematu.

    Z moich wlasnych doswiadczen kiedy widze moto w nocy ze swiecacymi
    migaczami. Jedno swiatlo moze dac wrazenie, ze jest to pojazd bardzo daleko,
    albo gdzies zasloniety na poboczu. Kiedy widze migacze od razu wiem, ze to
    motocykl i latwiej mi obliczyc jego odleglosc/predkosc.
    Moim skromnym zdaniem swiecace migacze z przodu daja duzo.

    --
    pozdro
    James

  • 43. Data: 2011-10-28 16:56:12
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-28 16:32, James pisze:

    > Moim skromnym zdaniem swiecace migacze z przodu daja duzo.

    Popieram, tylko u nas politycy jeszcze do takich wnioskow niedorosli i z
    logicznym mysleniem maja problemy najwyrazniej. Lepiej uchwalic 100
    bezsensownych ustaw niz 1 konkretna i cos wnoszaca.

    Pzdr
    PS: uwaga, zaczyna sie kolejna akcja "zniszcz" = Policja z prokuratura i
    sadami musza na zime zarobic...
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 44. Data: 2011-10-29 10:54:40
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-28 18:56, marider pisze:

    > Popieram

    Tak jak było z 3 światłem stopu w amerykańskich autach.
    W latach 90-tych wlepiali za nie mandaty,
    a potem zrobili wyposażenie standardowe w europejskich ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 45. Data: 2011-11-02 11:05:50
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > trud <t...@o...eu> napisała rzekomo

    > Nie, to nie zart.
    > Tyle, ze IMHO ubezpieczenie powinno byc (adekwatnie do zmniejszonego
    > bezpieczenstwa) wyzsze.
    > W UK tez mozesz miec lewa kierownice a na lampach trojkacik z tasmy
    > izolacyjnej. I zarejestrowac takie auto calkiem legalnie. Z przegladem i
    > (wyzszym) ubezpieczeniem.

    fajnie to rozwiązali... "Wiemy, że na wąskiej drodze możesz komuś wyjechać
    na czołowe zderzenie tylko po to, by sprawdzić, czy możesz wyprzedzać.
    Zapłać dodatkowo i możesz pomykać. Najwyżej paru motocyklistów będzie
    musiało spierdolić do rowu. Albo zginą...".
    W sumie naciski UE można rozwiązać... W stylu "można rejestrować, ale OC
    liczymy poczwórnie".

    MS

  • 46. Data: 2011-11-02 14:22:47
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W sumie naciski UE można rozwiązać... W stylu "można rejestrować,
    > ale OC liczymy poczwórnie".

    A to już zależy od ubezpieczycieli.
    Jest jednak pewien problem. Brytyjskie auta są zajebiście tanie, m.in.
    ze względu na koszty utrzymiania i mały rynek. (przecież nie sprzedaż
    auta na ebayu i nie wyślesz do Australii).
    Więc u nich aut z lewą kierownicą niewiele.
    Za to naszych rodaków w UK sporo. A rodacy znajdą tam wiele aut,
    którym się kończy przegląd, o wiele bardziej restrykcyjny niż w PL
    Przywiozą je tutaj, zarejestrują bez trudu.
    Więc prorokuję zalew złomu z tamtego kierunku.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 47. Data: 2011-11-02 17:11:51
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    > Więc prorokuję zalew złomu z tamtego kierunku.

    A to już sie zaczęło - może nie zalew, ale ostatnio jakby trochę więcej tego
    widać.
    A przeglądy w PL to sa baaaaaaaaardzo restrykcyjne, taaaaaaaa... ;-) na
    niektóre nawet nie trzeba jechać przeglądanym samochodem...
    Finansowo to jasne, że jest to opłacalne. Ja tylko poproszę, żeby prawnie
    nie było możliwe, bo nie chciałbym być zmieciony z drogi przez kgoś, kto
    sprawdza, czy może wyprzedzać i w związku z tym zajmuje już 0,75 mojego
    pasa.

    MS