  • Data: 2011-10-26 17:46:59
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-26 11:43, Yogi(n) pisze:
    > Jakie są różnice pomiędzy motocyklem z USA a europejskim,
    > uniemożliwiające przejście przeglądu w Polsce?
    > - Lampa przednia świecąca symetrycznie - wystarczy wymienić lampę, a
    > może sam kolimator/odbłyśnik?
    > - Kierunki świecące się cały czas - wystarczy odłączyć kabelek lub
    > zaizolować styk?
    > - Licznik w milach (ale to chyba nie wyklucza przejścia przeglądu - czy
    > się mylę?)
    > Co jeszcze? Jakieś inne elementy o których nie wiem, tj. obecność lub
    > brak czegoś co jest w Polsce wymagane?

    Ja latem sprowadziłem moto z USA i:

    1. Nie mam żadnych kierunków świecących na stałe.
    2. Kierunki z tyłu były zamontowane inaczej niż w wersji EU( EU ma w
    zadupku, USA miał na stelarzu od tablicy rejestracyjnej - już kupiłem i
    zamontowałem te w zadupu bo badziewnie to wyglądało)
    2. Mam z przodu oddzielną lampe pozycyją.
    3. Co do asymetryczności świateł to się nie wypowiadam bo nikt nigdy na
    to uwagi nie zwraca a już na pewno nie diagności i policja.

    Wszystkie auta i moto mam z USA i nigdy, ale to przenigdy nie było z
    tego powodu żadnych nieprzyjemności a auta zawsze mam ze świecącymi na
    stałe kierunkami z przodu.

    4. Licznik jesli elektroniczny to zawsze się da przestawić - u mnie się
    dało włącznie z licznikami przebiegu, temperatury i spalania.

    5. Mam dodatkowe odblaski na lagach, mi nie przeszkadza a może poprawia
    bezpieczeństwo...

    6. Jest prawdopodobne, że nie ma immbilisera.

    7. Marider napisał o zmiejszonej mocy. Może, ale nie musi być prawda.
    Jesl moc mniejsza to jeszcze zalezy jak to jest osiągnięte. U mnie jest
    to kwestia oprogramowania ECU(jakieś 15KM). Zimową porą zamierzam
    wymienić auspuff, zrobić reflash i zarazem dostroić do nowego wydechu.

    Wszystko to w odniesieniu do nowego motocykla, jak w starszych to nie
    wiem. Jeśli rozważasz sprowadzanie moto z USA to domyślam się, że w
    miarę nowy bo starszych się nie opłaca sprowadzać z uwagi na koszty
    stałe. Jakby co to pytaj.

    --
    _______
    Songoku