  • Data: 2011-10-27 17:20:26
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: Paweł.H. <p...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, najprościej cała lampa, kilka stówek.

    U mnie we Freewindzie siedzi lampa angielska. Na jednej stacji odrzucili, na
    drugiej nie sprawdzali i podbili przegląd:)
    Po tym i tak przerobiłęm na wersję europejską posiłkując się instrukcją i
    świeci bardziej na prawo:) dodam, że ryfle w reflektorze są symetryczne.
    Oto instrukcja-(dotyczy tylko lamp z żarówką H4):
    http://caponord.cba.pl/?page_id=100