  • Data: 2011-10-26 21:11:33
    Temat: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-26 17:14, wide open pisze:
> [...]

    Brak postojowki z przodu i generalnie brak "P" na stacyjce takze w razie
    awarii to spychasz z drogi i stawiasz gdzies w ciemnosciach ;)

    > w temacie, Amerykany moga byc wyposarzone w katalizatory. Po 2007, to
    > juz chyba obowiazek.

    Europa tez to ma, przynajmniej niektore motki... A jak ma to y-pipe lub
    wydlubanie kata zalatwia sprawe.

    > Wiekszosc ludzi ktoryh znam i tak instaluje PCIII na wejsciu. Co do
    > ograniczen mocy - masz jakies przykladowe liczby albo linki?

    http://www.superbiketoystore.com/sportbike/ecu-re-fl
    ashing/cat_2129.html

    Poza tym wpisz sobie w google "xxx dyno" gdzie xxx to dowolny model
    motocykla i poogladaj wykresy (grafika), w najnowszych R1 np. jest to
    roznica rzedu 8-10KM na samym ECU w oryginale miedzy wersja EU vs US a
    to b. duzo... Wiec smiesza mnie tymbardziej ogloszenia na Allegro gdzie
    byle moto z gownianymi dodatkami ma po 200KM :)

    Amerykanskie motocykle troche ratuje reflash ECU za ok $450 USD ale to
    podnosi moc raptem o kilka koni... I w Polsce nikt tego nie oferuje.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki