-
1. Data: 2010-08-05 22:11:21
Temat: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: "Mateusz" <s...@w...pl>
W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po stronie
kierowcy i dla pasazera obok. Moje pytania brzmia tak: czy jest prawda, ze
temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w
samochodzie?
-
2. Data: 2010-08-05 22:26:25
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4c5b1b06$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
>W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po stronie
>kierowcy i dla pasazera obok. Moje pytania brzmia tak: czy jest prawda, ze
>temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
>jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w
>samochodzie?
hmm a niby czemu.
przecież wymiennik ciepła jest jeden, a to pseudostrefy to tylko inaczej
klapki ustawiane na nawiewy.
I tak w takim maluczku się szybko wszystko miesza.
--
Irokez
-
3. Data: 2010-08-05 22:53:38
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4c5b1b06$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
>W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po stronie
>kierowcy i dla pasazera obok.
Sprecyzuj "w większości".
-
4. Data: 2010-08-05 23:18:59
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-08-05 22:53, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:4c5b1b06$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
>> W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po
>> stronie kierowcy i dla pasazera obok.
>
> Sprecyzuj "w większości".
W tych z automatycznym sterowaniem klimatem, popularnie zwanym
Climatronic. Mało które sterowanie automatyczne, jest dziś "jednostrefowe".
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
5. Data: 2010-08-06 02:42:16
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: " Michał" <m...@g...pl>
Mateusz <s...@w...pl> napisał(a):
> W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po stronie
> kierowcy i dla pasazera obok. Moje pytania brzmia tak: czy jest prawda, ze
> temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
> jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w
> samochodzie?
>
>
Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2010-08-06 08:26:09
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: "Bartek" <N...@p...fm>
Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i3flp8$qad$1@inews.gazeta.pl...
> Mateusz <s...@w...pl> napisał(a):
>
>> W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po
>> stronie
>> kierowcy i dla pasazera obok. Moje pytania brzmia tak: czy jest prawda,
>> ze
>> temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
>> jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w
>> samochodzie?
>>
>>
> Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
> padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.
jaki wiatrak?
:)
już ktos napisal - tylko klapki sie inaczej ustawiaja - - przeslony - i
tyle.
--
Pozdrawiam, Bartek
-
7. Data: 2010-08-06 12:02:54
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: " Michał" <m...@g...pl>
> > Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
> > padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.
>
> jaki wiatrak?
> :)
> już ktos napisal - tylko klapki sie inaczej ustawiaja - - przeslony - i
> tyle.
W mojej prawie 20 letniej konstrukcji ;), jak się ustawi większe różnicę
na lewo i prawo to zaczyna delikatnie szybciej się wiatrak kręcić.
Klapki pewnie tez się przestawiają, tylko że klapki to chodzą
co kilka minut.
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2010-08-06 12:12:54
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: Rafał <r...@o...pl>
W dniu 06.08.2010 08:26, Bartek pisze:
>>>
>> Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
>> padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.
>
> jaki wiatrak?
> :)
Wiatrak musi się szybciej kręcić żeby zwiększyć wydajność ogrzewania/klimy.
Jak ustawimy większą różnicę w strefach to potrzeba więcej energii by tą
różnicę utrzymać.
-
9. Data: 2010-08-06 14:59:13
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: <p...@w...pl>
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
wiadomości news:i3f9se$vn6$1@news.dialog.net.pl...
>W dniu 2010-08-05 22:53, Cavallino pisze:
>> Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:4c5b1b06$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...
>>> W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po
>>> stronie kierowcy i dla pasazera obok.
>>
>> Sprecyzuj "w większości".
>
> W tych z automatycznym sterowaniem klimatem, popularnie zwanym
> Climatronic. Mało które sterowanie automatyczne, jest dziś
> "jednostrefowe".
W kazdej MAZDzie jest jedna strefa.
Po prostu Japonii nie dosiegnela jeszcze hujna europejska wiec za wszelka
cene kitu ludziom nie cisna
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
5346 (20100806) __________
Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
10. Data: 2010-08-06 15:00:49
Temat: Re: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
" Michał" <m...@g...pl> wrote in message
news:i3gmke$om5$1@inews.gazeta.pl...
>>> Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
>>> padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.
>> jaki wiatrak?
>> :)
>> już ktos napisal - tylko klapki sie inaczej ustawiaja - - przeslony - i
>> tyle.
> W mojej prawie 20 letniej konstrukcji ;), jak się ustawi większe różnicę
> na lewo i prawo to zaczyna delikatnie szybciej się wiatrak kręcić.
A jak ustawisz na obu taka sama "wieksza roznice" (w stosunku do panujacej
temperatury), to nie zaczyna wiatrak szybciej sie krecic, co?
Bo czy ustawie w strefie, czy w calosci temperature mocno inna od obecnej,
to mi sie wentylator mocniej zaczyna krecic.
--
Axel