  • 1. Data: 2010-08-05 22:11:21
    Temat: Roznica temperatur powietrza pomiedzy kierowca i pasazerem
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

    W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po stronie
    kierowcy i dla pasazera obok. Moje pytania brzmia tak: czy jest prawda, ze
    temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
    jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w
    samochodzie?

  • 2. Data: 2010-08-05 22:26:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
    >jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w

    hmm a niby czemu.
    przecież wymiennik ciepła jest jeden, a to pseudostrefy to tylko inaczej
    klapki ustawiane na nawiewy.
    I tak w takim maluczku się szybko wszystko miesza.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-08-05 22:53:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W wiekszosci samochodow mozna ustawic temperature nawiewu rozna po stronie
    >kierowcy i dla pasazera obok.

    Sprecyzuj "w większości".

  • 4. Data: 2010-08-05 23:18:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-05 22:53, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mateusz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprecyzuj "w większości".

    W tych z automatycznym sterowaniem klimatem, popularnie zwanym
    Climatronic. Mało które sterowanie automatyczne, jest dziś "jednostrefowe".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-08-06 02:42:16
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Mateusz <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > temperatury te nie powinny byc ustawiane ze zbyt duza roznica? Czy ma to
    > jakis (jesli tak to jaki) negatywny wplyw na prace klimatyzacji w

    Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
    padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.

  • 6. Data: 2010-08-06 08:26:09
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na moje oko im większa różnica tym szybciej się wiatrak kręci (szybciej
    > padnie ?), więcej objawów nie znalazłem.

    jaki wiatrak?
    :)
    już ktos napisal - tylko klapki sie inaczej ustawiaja - - przeslony - i
    tyle.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2010-08-06 12:02:54
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > jaki wiatrak?
    > :)
    > już ktos napisal - tylko klapki sie inaczej ustawiaja - - przeslony - i
    > tyle.

    W mojej prawie 20 letniej konstrukcji ;), jak się ustawi większe różnicę
    na lewo i prawo to zaczyna delikatnie szybciej się wiatrak kręcić.

    Klapki pewnie tez się przestawiają, tylko że klapki to chodzą
    co kilka minut.

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-08-06 12:12:54
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 06.08.2010 08:26, Bartek pisze:

    > jaki wiatrak?
    > :)
    Wiatrak musi się szybciej kręcić żeby zwiększyć wydajność ogrzewania/klimy.
    Jak ustawimy większą różnicę w strefach to potrzeba więcej energii by tą
    różnicę utrzymać.

  • 9. Data: 2010-08-06 14:59:13
    Od: <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i3f9se$vn6$1@news.dialog.net.pl...

    > W tych z automatycznym sterowaniem klimatem, popularnie zwanym
    > Climatronic. Mało które sterowanie automatyczne, jest dziś
    > "jednostrefowe".

    W kazdej MAZDzie jest jedna strefa.
    Po prostu Japonii nie dosiegnela jeszcze hujna europejska wiec za wszelka
    cene kitu ludziom nie cisna

    5346 (20100806) __________

  • 10. Data: 2010-08-06 15:00:49
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    " Michał" <m...@g...pl> wrote in message
    > W mojej prawie 20 letniej konstrukcji ;), jak się ustawi większe różnicę
    > na lewo i prawo to zaczyna delikatnie szybciej się wiatrak kręcić.

    A jak ustawisz na obu taka sama "wieksza roznice" (w stosunku do panujacej
    temperatury), to nie zaczyna wiatrak szybciej sie krecic, co?
    Bo czy ustawie w strefie, czy w calosci temperature mocno inna od obecnej,
    to mi sie wentylator mocniej zaczyna krecic.

    --
    Axel