    From: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Rozmiar zdjęcia (jaki optymalny) ?
    Date: Tue, 28 Apr 2009 23:09:03 +0200

    Dars pisze:
    > Jaki rozmiar macie ustawiony w aparacie bo ja 4288x2848 i sie tak
    > zastanawiam

    Fotki robione w RAW. Raw-y przechowywane na nosnikach zewnetrznych. Na
    kompa wołane JPG-i w rozdzielczosci 2Mpx z kawałkiem, idealne do odbitek
    10x15 lub do oglądania na monitorze HD. Takie pliki są stosunkowo
    niezbyt ciężkie, po kilkaset kB, nie zapychają dysku na kompie.
    Jesli potrzebuję większą odbitkę (co się stosunkowo rzadko zdarza), to
    sięgam do archiwum zewnętrznego i wołam RAW-a do takiej rozdzielczości
    jaką potrzebuję.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla