-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!news.neodome.net!news.redatomik.org!newsfeed.xs4all.nl!ne
wsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!new
s.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bd482ff$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<pr6hov$pqr$1@node2.news.atman.pl> <pr6ud2$653$1@node2.news.atman.pl>
<5bd6fef7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd700ca$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd7036b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd7084e$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd70c8f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd728d0$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd787a0$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd82c15$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd836bc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd85f11$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd88b1f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd8aaf7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd8c3d9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<awpxdjc7pk9p$.14ajsg1djue4y.dlg@40tude.net>
<5bd8f3e7$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<v6uaavkf2lj3$.1up5h27sotevr$.dlg@40tude.net>
<5bd9772d$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd97bad$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd981b9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5bd981b9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Rozmiar opon a spalanie
Date: Wed, 31 Oct 2018 11:48:31 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 64
Message-ID: <5bd988ad$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.187.94
X-Trace: 1540982957 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 490 83.26.187.94:53009
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4380
X-Received-Body-CRC: 123834733
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642681
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5bd981b9$0$501$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2018-10-31 o 10:53, J.F. pisze:
>>> Dlatego robiąc test, należy nie kombinować i jechać stabilnie oraz
>>> dokonywać porównań gdzie czas przejazdu trasy testowej jest
>>> podobny.
>> Latwo napisac :-)
>Jak jeździsz tą samą trasą kilka lat, to znasz każdą dziurę w drodze
>:)
>Czasem mi się wydaje, że jeśli bym zasnął to samochód sam dojedzie :D
A i tak wychodzi mi roznie :-)
>>>> O ile fluktuacje nie sa wieksze.
>
>>> Nie są. Skoro na godzinę można spodziewać się skrajnie wyniku
>>> 0,01l (ale jest ciut więcej) to po 100 godzinach różnica wyniesie
>>> 1l :) Czyli wyraźnie zauważalnie.
>
>> Pod warunkiem, ze w jednym 100h tescie bez swiatel nie uzyskasz np
>> 102l, a w nastepnym tez bez swiatel nie wyjdzie 98.5l
>No jasne. Wspomniałeś o próbie na postoju, może być, tylko komu by
>się chciało trzymać auto 100 godzin na chodzie i drugie 100godzin bez
>świateł? :]
Mnie na pewno nie, szczegolnie ze to by trzeba powtorzyc pare razy.
Wiec sie odwoluje do komputera, ten pokazuje ~1 l/h i nie swiatla nie
wplywaja.
>>> Teraz, jeśli w obliczeniach uwzględnisz moc i pojemność silnika,
>>> gdzie małe moce mają większy procent i to znacznie w zużyciu
>>> paliwa na obciążenie (KW) wyjdzie Ci sporo więcej. O co chodzi?
>
>> O rozrzut.
>> Ja co tankowanie to mam inny wynik, czasem nawet o pare litrow, a
>> Ty chcesz wykryc 1%.
>> A te 0.5l/100km to cos za duzo mi sie wydaje - z teorii czy z
>> praktyki ?
>Praktyka/miasto/czyli 100km przez 6 godzin.
I co - dwa przejazdy po 100 km przez miasto daja ci wynik zgodny do
powiedzmy
0.2l/100 km ?
>> Maluch, o ten to w trasie byl dokladny, 4.5/100 zawsze wychodzilo.
>Mi 6l/100 bo mu wciskałem, żeby rowery wyprzedzić. Miałem 3 różne
>maluchy. Jeden wyglądał jak traktor. Z tyłu miał jakieś wielgachne
>koła i większe sprężyny bo haczyło. Tak go kupiłem. Zielony. Ten
>potrafił łyknąć 8l ale trzeba mu było wiecej wciskać bo miał kiepskie
>przyspieszenie właśnie z powodu tych kół. Był najszybszy :D
maluch to mial gaz binarny - full lub null, innych nie uzywalem :)
Ale mierzyles spalanie na swojej ulubionej trasie ?
Bo przez te kola to znow licznik nie pokazuje przebiegu :-)
I nie wiadomo - naprawde spalal 8, czy tylko tak wychodzilo z
obliczen.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.18 12:15 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=