eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a spalanieRe: Rozmiar opon a spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!news.neodome.net!news.redatomik.org!newsfeed.xs4all.nl!ne
    wsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!new
    s.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bd482ff$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pr6hov$pqr$1@node2.news.atman.pl> <pr6ud2$653$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd6fef7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd700ca$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7036b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7084e$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd70c8f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd728d0$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd787a0$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd82c15$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd836bc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd85f11$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd88b1f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8aaf7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd8c3d9$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <awpxdjc7pk9p$.14ajsg1djue4y.dlg@40tude.net>
    <5bd8f3e7$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <v6uaavkf2lj3$.1up5h27sotevr$.dlg@40tude.net>
    <5bd9772d$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd97bad$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd981b9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5bd981b9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Date: Wed, 31 Oct 2018 11:48:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 64
    Message-ID: <5bd988ad$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.187.94
    X-Trace: 1540982957 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 490 83.26.187.94:53009
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4380
    X-Received-Body-CRC: 123834733
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642681
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5bd981b9$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-10-31 o 10:53, J.F. pisze:
    >>> Dlatego robiąc test, należy nie kombinować i jechać stabilnie oraz
    >>> dokonywać porównań gdzie czas przejazdu trasy testowej jest
    >>> podobny.
    >> Latwo napisac :-)

    >Jak jeździsz tą samą trasą kilka lat, to znasz każdą dziurę w drodze
    >:)
    >Czasem mi się wydaje, że jeśli bym zasnął to samochód sam dojedzie :D

    A i tak wychodzi mi roznie :-)

    >>>> O ile fluktuacje nie sa wieksze.
    >
    >>> Nie są. Skoro na godzinę można spodziewać się skrajnie wyniku
    >>> 0,01l (ale jest ciut więcej) to po 100 godzinach różnica wyniesie
    >>> 1l :) Czyli wyraźnie zauważalnie.
    >
    >> Pod warunkiem, ze w jednym 100h tescie bez swiatel nie uzyskasz np
    >> 102l, a w nastepnym tez bez swiatel nie wyjdzie 98.5l

    >No jasne. Wspomniałeś o próbie na postoju, może być, tylko komu by
    >się chciało trzymać auto 100 godzin na chodzie i drugie 100godzin bez
    >świateł? :]

    Mnie na pewno nie, szczegolnie ze to by trzeba powtorzyc pare razy.

    Wiec sie odwoluje do komputera, ten pokazuje ~1 l/h i nie swiatla nie
    wplywaja.

    >>> Teraz, jeśli w obliczeniach uwzględnisz moc i pojemność silnika,
    >>> gdzie małe moce mają większy procent i to znacznie w zużyciu
    >>> paliwa na obciążenie (KW) wyjdzie Ci sporo więcej. O co chodzi?
    >
    >> O rozrzut.
    >> Ja co tankowanie to mam inny wynik, czasem nawet o pare litrow, a
    >> Ty chcesz wykryc 1%.
    >> A te 0.5l/100km to cos za duzo mi sie wydaje - z teorii czy z
    >> praktyki ?
    >Praktyka/miasto/czyli 100km przez 6 godzin.

    I co - dwa przejazdy po 100 km przez miasto daja ci wynik zgodny do
    powiedzmy
    0.2l/100 km ?

    >> Maluch, o ten to w trasie byl dokladny, 4.5/100 zawsze wychodzilo.
    >Mi 6l/100 bo mu wciskałem, żeby rowery wyprzedzić. Miałem 3 różne
    >maluchy. Jeden wyglądał jak traktor. Z tyłu miał jakieś wielgachne
    >koła i większe sprężyny bo haczyło. Tak go kupiłem. Zielony. Ten
    >potrafił łyknąć 8l ale trzeba mu było wiecej wciskać bo miał kiepskie
    >przyspieszenie właśnie z powodu tych kół. Był najszybszy :D

    maluch to mial gaz binarny - full lub null, innych nie uzywalem :)

    Ale mierzyles spalanie na swojej ulubionej trasie ?
    Bo przez te kola to znow licznik nie pokazuje przebiegu :-)

    I nie wiadomo - naprawde spalal 8, czy tylko tak wychodzilo z
    obliczen.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: