  • Data: 2010-10-08 10:03:42
    Temat: Re: Rozmiar opon, a róznica cen.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A to jest osobny temat PRL-bis:

    Zmiana kół z przełożeniem opon =
    = zmiana kół bez przełożenia opon =
    = zmiana opon bez przełożenia kół

    Chodzi o cenę usługi.

    Akurat chcę kupić u gościa opony, a ten mi dodatkowo śpiewa 60 zł za przełożenie
    samych kupionych gum w miejsce starych na felgi,
    bez demontażu/montażu z auta (jeszcze za wcześnie na zimę w mieście).

    I za miesiąc kolejny kandydat na milionera będzie wietrzył frajera i zawoła 60 zł za
    przekładkę samych kół "Panie u nas terminy, tak
    czy nie".

    Jak tak czytam co napisałem to sam się wkurzam i chyba kupię elektryczny podnośnik
    ;-)))

    -----

    | Jak masz zalozyc uzywki i zaplacic 50E za przelozenie i za rok znowu to kupujesz
    nowe za 100E z wymiana i masz spokoj na 4 lata.