eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a ABSRe: Rozmiar opon a ABS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5800e365$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <ntqptv$skd$1@node2.news.atman.pl> <ntrlsb$hmj$1@gioia.aioe.org>
    <nttt98$cos$2@news.chmurka.net> <nu79eu$cr6$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nu79eu$cr6$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Rozmiar opon a ABS
    Date: Wed, 19 Oct 2016 14:09:00 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <5807625c$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.153.174
    X-Trace: 1476878940 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 83.30.153.174:56200
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590280
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nu79eu$cr6$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-10-15 o 20:41, m4rkiz pisze:
    > On 2016-10-15 00:23, Kaczin wrote:
    >>>> Koło nie dopompowane ma mniejszą średnicę,
    >>> Nie ma zauważalnej różnicy.
    >> wiekszosc producentow samochodow jednak ja widzi i daje sobie rade

    >Masz 2 metody sprawdzania ciśnienia, aktywną, czyli czujniki kołach.
    >Upierdliwe gdy chcesz mieć 2 komplety kół (zakup 4 czujników 800PLN
    >np w
    [...]
    >Jest metoda pasywna, polegająca na sprawdzaniu różnicy prędkości
    >obrotowej kół i wyciąganiu na tej podstawie wniosku o niedopompowaniu
    >jednego z nich. I ona działa.

    Poniewaz stosuje sie metode nr 1 - podejrzewam, ze metoda nr 2 dziala
    kiepsko :-)

    Poza tym ... opona nie jest z gumy :-) i jej obwod jest jednak dosc
    niezalezny od cisnienia.
    Ten nieznaczny wplyw moze pozwolic wykryc spadek cisnienia, ale nie
    zaklocic dzialania ABS.

    >W teorii można by dopisać do każdego samochodu z ABSem 4 kanałowym
    >obsługę sprawdzania ciśnienia. Jedynym problemem byłoby tylko jak
    >taką informacje przekazać kierowcy, gdy nie ma odpowiedniej kontrolki
    >na desce.

    Check engine. I 100 zl w ASO :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: