  • Data: 2016-10-20 11:48:30
    Temat: Re: Rozmiar opon a ABS
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-19 o 19:01, re pisze:

    > Użytkownik "viktorius"

    > Nie widzę posta Kaczina (uzywam news.atman.pl), więc odpisuję tutaj:
    >
    > Masz 2 metody sprawdzania ciśnienia,

    > Jest metoda pasywna, polegająca na sprawdzaniu różnicy prędkości
    > obrotowej kół i wyciąganiu na tej podstawie wniosku o niedopompowaniu
    > jednego z nich. I ona działa. ...
    > ---
    > Tak, że na każdym rondzie pali się kontrolka ? :-)

    Wystarczy mieć czujnik położenia kierownicy i włączać analizę pod kątem
    nierównomierności w ciśnieniu tylko gdy koła są na wprost.
    Sprawdzanie tego na zakręcie jest bezsensowne.

    Nikt nie każe tego sprawdzać co 0.01 sekundy. Uchodzenie powietrza jest
    najczęściej procesem długotrwałym i raczej podczas niego będzie odcinek,
    w który pojedziesz prosto.
    A jak proces się zmienia na szybki, to raczej w inny sposób zauważysz
    wystrzał opony, niż patrząc na kontrolkę...

    --
    viktorius