  • Data: 2010-01-12 23:32:06
    Temat: Re: Rozbudowa audio
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.1.2010, de Fresz napisał(a):

    > Karta zintegrowana ma S/PDIF, szukając wzmaka mogę na to zwrócić uwagę,
    > choć nie jestem pewien na ile te kilka lat temu było to złącze
    > popularne.

    Też polecę pójcie w tym kierunku. Sam tak zrobiłem i nie wyobrażam sobie
    powrotu do analoga. Przy odrobinie cierpliwości można złożyć fajny zestaw,
    a jak lubisz "majsterkować" to głośniki możesz zrobić sobie sam, albo
    ulepszyć jakąś gotową konstrukcję.
    Ja wybrałem kolejność: amplituner 5.1 z we. cyfrowymi (zwróć uwagę jakie
    ma Twoja karta dźwiękowa bo konwersja z optyka na elektryczny i odwrotnie
    to średni pomysł ;D ); tanie ale nieźle brzmiące kolumny głośnikowe
    (stereo); przeróbka "pod siebie" tychże kolumien; zakup satelitów
    i centralnego (przy odrobinie szczęścia może się okazać, że Twój TV może
    współpracować za ampli jako ten głośnik).
    BTW. Trafiło mi się, że za nowego pilota do mojego ampli zapłaciłem więcej
    niż za niego samego. ;D
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/