  • Data: 2010-01-13 20:03:13
    Temat: Re: Rozbudowa audio
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-13 01:43:39 +0100, Konrad Kosmowski <k...@k...net> said:

    > Przy filmach też. Ale muzyka faktycznie chyba jest najlepiej masterowana.

    No z tym masteringiem obecnie to może bez szaleństw (bo generalizując
    schodzi na psy), ale chodziło mi właśnie o to, że z tych 3 mediów ma
    ona najwyższe możliwości (bo nie wymagania, te zależą od słuchacza).

    > Przecież filmy wiadomego powodzenia można obecnie ściągać w wypasionych kopiach
    > HD ze świetnym dźwiękiem itd. - zależy jaki rip.

    Jak się ma cierpliwość, albo znajomi akurat taką podrzucą. Nie jestem
    wielkim kinomanem, średnio oglądam 1 film na tydzień-dwa. Muzyki
    słucham znacznie częściej.

    > No chyba nie oglądasz camów?

    Nie z przyjemnością, sporadycznie się zdarza (ach ta niecierpliwość ;-)

    > Tak grają tylko soundsystemy wdrożone przez specjalistów, normalnie woofer to
    > po prostu pierdzi.

    IMHO - przesada, ale już mniejsza o to. Jak dla mnie woofer w M3
    implikuje pewne komplikacje z rozstawieniem, więc zwykłe a dobre stereo
    jest praktyczniejsze.

    > Ooo staaary. Boazeria, ortalion, fusy w kawie, wąsy. :) Tak mi się kojarzą -
    > paskudne są.

    Powiedzmy że widywałem ładniejsze (choćby z tej samej stajni JBL), ale
    i tak urodą biją na głowę bodaj wszystkie Logitechy, Creativy itp. No w
    każdym razie u mnie mogłyby stać. Ale polecane w tym wątku Microlaby
    wydają się ciekawszą opcją, jeśli idzie o głośniki komputerowe.

    > Ale to akurat nie jest kwestia audiofilii - po prostu jak będziesz miał jakiś
    > cicho nagrany materiał to masz do wyboru podbić go na wzmacniaczu (płaszcząc
    > rozdzielczość dźwięku) albo podgłośnić wyjście na komputerze - w tym drugim
    > przypadku przy wewnętrznej karcie i przetwornikach analogowych masz spore
    > szanse, że usłyszysz pracę dysku czy sieciówki (tak).

    Jak na razie wszelkie testy oraz praktyczne używane z dość przyzwoitymi
    słuchawkami integra przeszła bezszumowo*, więc nie przypuszczam aby pod
    wzmacniaczem nagle miało jej się wyraźnie pogorszyć.

    * Na tylnym porcie, bo niestety wyprowadzenie na front obudowy jest
    nieużywalne.

    de Fresz