  • 21. Data: 2018-12-27 16:06:47
    Temat: Re: Rowerzystka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tylko po co? Komuś z tym będzie lepiej?
    >
    > Lepsze 10000 poddenerwowanych kierowców/pasażerów przez nadmierne
    > ograniczenie prędkości czy być może 1 osoba śmiertelna na te 10000
    > przejeżdżających pojazdów w danym miejscu?

    I oczywiście tą osobą nie będziesz ani Ty, ani Twoi bliscy.

  • 22. Data: 2018-12-27 16:45:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-12-2018 o 12:31, j...@j...org pisze:

    > A "zachodni model" jest prosty do wyegzekwowania - drakońskie kary, często
    uzależnione od dochodu.

    Lepiej od stopnia skretynienia, żeby kapelusze płącili więcej.
    PLONK WARNING

  • 23. Data: 2018-12-27 16:47:43
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2018 14:14:52 +0000, mk4 napisał(a):

    > Było pewnie 50, ale co z tego?

    No właśnie to!
    > Droga dobra, Widoczność zdaje się jest. A
    > to, ze kobieta ma samobójcze zapędy...

    Ograniczenie prędkości w tym miejscu nie jest po to żeby kierowcy fajnie
    się jechało i dał radę trafić w asfalt i przejechać zakręt bez pisku opon,
    ale po to, że jak mu jakaś ofiara wlezie na przejście, lub poza przejściem,
    to żeby miała szanse przeżycia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 24. Data: 2018-12-27 16:52:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-12-2018 o 16:47, P.B. pisze:

> [...]
    > ale po to, że jak mu jakaś ofiara wlezie na przejście, lub poza przejściem,

    Niech nie włazi niezgodnie z prawem, będzie miała większe.

  • 25. Data: 2018-12-27 17:11:07
    Od: j...@j...org

    On Friday, December 28, 2018 at 12:45:58 AM UTC+9, Cavallino wrote:

    > Lepiej od stopnia skretynienia

    Byś się nigdy nie wypłacił.

  • 26. Data: 2018-12-27 17:26:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 10:40, Kris pisze:

    > Pewien jesteś że to te same osoby?
    > Ten trollujacy na allegro i prawo to z okolic Białegostoku a Janusz z Bielska
    Białej. Zresztą Janusz z Bielska od lat na różnych grupach najczęściej sensownie
    pisze i o trollowanie bym go nie posądzał
    Dziękuję za ciepłe słowa :) a z tym z allegro nie mam nic wspólnego.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 27. Data: 2018-12-27 17:28:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 09:53, Shrek pisze:

    > Sprawdź w takim razie czy przelogowałeś multikonto:P
    Nie mam multikonta, piszę z jednego a cytaty były z sadistic-a
    z stamtąd też była linkowana strona.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 28. Data: 2018-12-27 17:30:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-27 o 09:24, Liwiusz pisze:

    > Nie karm trolla-idioty. Chyba że lubisz takie intelektualne towarzystwo.

    Chłopcze nikt cię nie zmusza do czytania, jak się nudzisz to idź zajmij
    się czymś a nie rób na grupach gnoju. A teraz możesz mnie pocałować w
    dupę w sam środek
    i spierdalać na drzewo banany prostować.

  • 29. Data: 2018-12-27 17:45:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-12-2018 o 17:11, j...@j...org pisze:

    > Byś się nigdy nie wypłacił.

    Spokojna głowa, nie noszę kapelusza na codzień.
    A teraz wyjazd stąd w podskokach, kapeluszników tu więcej nie potrzeba.

  • 30. Data: 2018-12-27 18:31:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 27 Dec 2018 16:47:43 +0100, P.B.

> [...]
    > ale po to, że jak mu jakaś ofiara wlezie na przejście, lub poza przejściem,

    Ale w tej sytuacji to by nic nie zmieniło. Oczywiście uwzględniając, że
    gdyby jechał 50/h to by go tam w ogóle nie było. :P Ale mógł być wtedy
    poprzedzający i wtedy też by mu nic nie dało, bo zachowanie rowerzystki
    było skrajnie absurdalne i nikt nie mógł przewidzieć takiego odpału.

    --
    Pozdor
    Myjk