  • 101. Data: 2016-06-10 10:40:54
    Temat: Re: lekko OT
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.06.2016 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:

    > W samochodzie.
    > Ktoś kiedyś wyraził wątpliwość czy na przednim fotelu można przewozić dziecko
    > na poddupku, bo w przepisach było napisane tylko o specjalnym foteliku w
    > kontekście przedniego siedzenia.
    >
    > Ale już wygooglałem, że rok temu przepisy uaktualniono.

    Tak, teraz jest też "lub innym urządzeniem przytrzymującym
    dla dzieci".

    Sprawę bagażników rowerowych na hak (dodatkowa tablica)
    też rozwiązali. Budujące :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 102. Data: 2017-04-10 11:48:05
    Temat: Re: Patrzcie w lusterka
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-05 o 11:59, Jackow pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po tym konkretnym chodniku rowerzysta nie miał prawa jechać.

    Dlaczego akurat po tym?
    Po każdym chodniku może jechać rowerzysta. Np. jeżeli ma 6 lat, albo
    towarzyszy rowerzyście do 6 lat, wtedy może jak najlegalniej jechać po
    chodniku.

  • 103. Data: 2017-04-10 11:50:49
    Temat: Re: Rowerzysta winny.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-08 o 18:35, (Tom N) pisze:
    > Liwiusz w

    > No i? I to, że wiezie dziecko upoważnia go do jazdy po chodniku, matole?

    Mędrcze - nie wiezie dziecka. Dziecko do lat 6 jedzie po chodniku na
    rowerze. Koło niego na rowerze jedzie dorosły - po chodniku i jak
    najlegalniej.

  • 104. Data: 2017-04-10 20:53:17
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Poldek w

    > dorośli z dziećmi na rowerze>>

    Oj Polduś, miszcz kamuflażu aka Liwiusz zamknął paszczę prawie rok temu, ale
    wyzwałeś go na pojedynek...

    > Dziecko do lat 6 jedzie po chodniku

    Czemu nie do 10 lat? Zapewne prawdę objawioną po w 2018 wyłuszczysz, być
    może...

    > Koło niego na rowerze jedzie dorosły - po chodniku i jak
    > najlegalniej.

    Ktoś wątku poddawał w wątpliwość, że opiekun jest "jeźdźcem", szukaj i
    udowodnij, ze nie jest pieszym..., zwłaszcza, że mowa o małolacie "pieszym".

    --
    'Tom N'

  • 105. Data: 2017-04-11 20:09:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-08 o 08:59, Jackow pisze:

    > Osoba, opiekująca się dzieckiem do lat 10 jadacym
    > na rowerze, nie za...ala.

    Ale właściwie dlaczego nie?
    Kilkulatek potrafi za---ać na rowerze bardzo sprawnie. A dorosły próbuje
    za nim nadążyć. I to się dzieje całkowicie legalnie na chodniku!